27 Februarie 2014

Domeniile Ostrov trage linie dupa sarbatorile dedicate iubirii: vanzari de peste 1 mil. lei, mai mari cu 15%



Producatorul de vinuri Domeniile Ostrov a inregistrat in luna februarie afaceri de peste 1 milion de lei, in crestere cu aproximativ 15% fata de perioada similara a anului trecut.

Din totalul vanzarilor sectorul HoReCa a reprezentat 70%. Cresterea afacerilor a fost generata de cele doua sarbatori care au marcat aceasta luna, Valentine's Day si Dragobetele.

”Cu ocazia celor doua sarbatori, romanii au consumat mai mult vin. Chiar si cei care in mod normal nu consuma bauturi alcoolice, credem noi ca au ciocnit un pahar de vin. De cativa ani, in aceasta perioada a anului resimtim o crestere a vanzarile la vinuri premium”, declara Oana Belu, actionar Domeniile Ostrov.

Potrivit acesteia, intr-o luna obisnuita, ponderea sectorului HoReCa in totalul vanzarilor reprezinta 30%.

Astfel, producatorul a vandut in februarie peste 300.000 sticle de vin din gamele prezente la raft, in retail, si in HoReCa. Vinurile albe reprezinta 70% din totalul vanzarilor, iar cele rosii si rose 30%.

Domeniile Ostrov reprezinta brandul “umbrela” sub care se comunica si comercializeaza gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se intinde pe 1.300 de hectare. Alaturi de podgoria de vita de vie compania mai detine aproape 400 de hectare de pomi fructiferi si 200 de hectare de legume.



Citeste si