Grupul Ascendis, unul dintre principalii jucatori pe piata locala de training si consultanta in dezvoltare organizationala, si-a stabilit ca obiectiv ca in doi ani sa ajunga la venituri de un milion de euro din activitati de teambuilding, fata de 0,6 milioane de euro in 2013, a declarat pentru Wall-Street, Sergiu Teodosiu, consultant si trainer in cadrul Ascendis.

Teambuildingurile sunt organizate de catre Ascendis din 2007, iar anul trecut compania a derulat 152 de astfel de evenimente in Romania si Republica Moldova, mai mult cu 48% fata de 2012.

La aceste evenimente au participat aproape 8.360 de angajati (in crestere cu 46% comparativ cu anul precedent) din 128 de companii. Clientii care apeleaza la astfel de servicii sunt din domenii precum productie, IT&C, farmaceutic, FMCG, banking, servicii, audit&financiar, agentii de relatii publice & evenimente.

“In 2007 cand am inceput am fost priviti cu reticenta, insa acum companiile sunt tot mai deschise catre astfel de evenimente. Sunt companii care vad aceste evenimente ca pe un cost, iar unele ca pe o investitie. De asemenea, bugetele scad in continuare, dar noi am inregistrat o crestere a veniturilor”, spune Teodosiu.

Companiile platesc de la 20-30 euro pana la 130 de euro pentru ca un angajat sa mearga in teambuilding

In general, companiile investesc de la 20-30 de euro pana la 130 de euro per angajat atunci cand aleg un program de teambuilding al Ascendis. In medie, la un eveniment participa in jur de 60 de persoane, insa anul trecut compania a organizat si un teambuilding cu 600 de oameni.

De altfel, conducerea Ascendis si-a propus ca anul acesta sa desfasoare peste 200 de programe de teambuilding fata de 152 in 2013.

“In 2016 vrem sa ajungem la 365 de evenimente, adica o medie de unu pe zi, si sa avem venituri de peste un milion de euro din teambuildinguri”, explica Sergiu Teodosiu.

Anul trecut, compania a avut o cifra de afaceri de circa 600.000 de euro pe acest segment.

Afaceri de 3,5 milioane de euro pentru grupul Ascendis

Din grupul Ascendis fac parte companiile Ascendis Consulting, Ascendis Experiential, WKH Dezvoltare Organizationala, Imaginario, Ascendis Process Management si EuCom. Grupul are in jur de 45 de angajati permanenti, peste 300 de clienti, iar din 2012 este prezent si pe piata din Republica Moldova.

„Anul trecut am avut afaceri de circa 3,5 milioane de euro, in usoara scadere fata de 2012, in special ca urmare a micsorarii veniturilor pe zona de training. Insa pentru anul acesta speram intr-o majorare de 10%”, a afirmat Andrei Gosu, directorul general al companiei de training Ascendis.

Segmentul de training inseamna circa 60% din cifra de afaceri a grupului Ascendis.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri