Auchan Romania va redeschide joi, sub brandul sau, hipermarketul real din Bacau, al 17-lea remodelat din cele 20 cumparate de la grupul german Metro, a anuntat retailerul.

Transformarea magazinului Real in Auchan a durat 10 zile si a constat in modificari tehnice si comerciale. Hipermarketul are o suprafata neta de vanzare de 6.300 de metri patrati, fiind situat in centrul comercial Hello Shopping Park, se arata intr-un comunicat al Auchan.

Cu un program al deschiderilor de trei magazine Auchan pe luna, compania urmeaza sa finalizeze programul rebrandingului hipermarketurilor real la sfarsitul lunii aprilie. Magazinele ramase de remodelat sunt situate in Bucuresti - AFI Cotroceni, Galati si Timisoara Nord.

Tranzactia Auchan-Real a fost finalizata pe 12 septembrie 2013, ca urmare a acordului semnat in 30 noiembrie 2012 intre grupul Auchan si Metro Group si a validarii primite din partea Consiliului Concurentei, la sfarsitul lunii iulie. Anterior, retailerul a anuntat ca va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real in mai putin de un an, cu o investitie de 40 milioane euro, scrie Mediafax.

Auchan Romania, in noua sa dimensiune, are 31 de magazine deschise si alte doua in constructie, o suprafata neta de vanzare de 252.000 metri patrati, peste 10.000 de angajati, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienti anual si o cifra de afaceri comuna de peste 4,5 miliarde de lei, fara taxe.

Retail jobs

Compania devine astfel unul dintre cei mai mari cinci angajatori privati din Romania si a doua retea de comert ca suprafata totala de vanzare la nivel national. In prezent, Auchan gestioneaza la nivel mondial 834 hipermarketuri integrate si 362 de centre comerciale si a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 62,1 miliarde euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri