25 Aprilie 2014

Farmaciile DONA investesc 15 mil. euro in rebranding. Reteaua va creste cu 60 de noi locatii pana in 2016



Reteaua de farmacii DONA investeste 15 milioane de euro intr-un proces complex de decorare si reamenajare a unitatilor in urmatorii 4-5 ani si isi propune sa se extinda cu inca 60 de noi locatii pana in 2016.

Prima farmacie cu un design nou a fost deja lansata – DONA Liviu Rebreanu – investitia ridicandu-se la 50.000 de euro. Pana la sfarsitul anului vor fi finalizate alte 50 de farmacii din Bucuresti si din tara.

Pana la finalul anului 2016 reteaua isi propune atingerea unui numar de 300 de farmacii la nivel national. In prezent, lantul detine 260 de farmacii in intreaga tara, situandu-se astfel in top 3 cele mai mari retele de farmacii din Romania.

“Dupa o luna si jumatate de promovare intensa, traficul in farmacii este situat pe un trend ascendent, la fel si numarul de pacienti si cel de retete eliberate”, a completat Ovidiu Wencz, director general DONA.

Lantul de farmacii DONA este prezent pe piata locala de peste 20 de ani. Compania are peste 1.500 de angajati si deserveste lunar mai mult de un milion de pacienti din toata tara.

Principalii competitori sunt Sensiblu, Help Net, Catena si Belladona.



Citeste si