MOL are 1 MLD. dolari pentru achizitii

MOL vrea sa cheltuiasca un miliard de dolari pentru achizitii anul acesta, cu accent pe segmentul upstream, a declarat directorul general al grupului MOL, József Molnár, la Adunarea Generala Anuala a Actionarilor, potrivit Wall Street Journal.

Molnár a precizat ca MOL intentioneaza sa-si creasca productia de petrol si gaze naturale in regiunea Kurdistan, in Marea Nordului precum si in Croatia si Ungaria. Directorul general a mai spus ca MOL mizeaza pe o productie zilnica de hidrocarburi de 105.000-110.000 barili in 2015, comparativ cu o productie de 91.000-96.000 de barili in acest an, adaugand ca o crestere organica si achizitiile planificate ar putea majora productia la 130.000 de barili pe zi in urmatorii cinci ani, scrie Agerpres.

La Adunarea Generala Anuala, actionarii au aprobat propunerea Consiliului de Administratie vizand plata unor dividende totale de 60 de miliarde de forinti (269 milioane de dolari) pentru anul 2013, in crestere semnificativa fata de dividendele de 46 de miliarde de forinti platite pentru 2012. In consecinta, dividendele pe actiune vor creste pana la 590 forinti anul acesta, de la 462 de forinti anul trecut.

Statul ungar detine o participatie de 24,6% la MOL.

Grupul Mol are operatiuni in peste 40 de tari si aproximativ 30.000 de angajati in intreaga lume. Compania are o retea de peste 1.700 de benzinarii in Europa Centrala si de Sud - Est, dintre care 143 in Romania.

Citeste si:
Grupul MOL achizi┼úioneaz─â active de Retail în Slovacia ┼či Ungaria
Grupul MOL achiziţionează...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â. ├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din sec╚Ťiunea Companii »



Setari Cookie-uri