Flota de foraj a Grup Servicii Petroliere (GSP), societate ce desfasoara activitati in sectorul forajului marin si al serviciilor anexe, controlata de omul de afaceri Gabriel Comanescu, a ajuns la opt unitati si 13 nave pentru servicii-suport, dupa ce compania a achizitionat recent o noua platforma de foraj, denumita GSP Magellan.

"GSP Magellan, fosta GSF Magellan este o platforma de foraj Friede & Goldman L-780 Mod V de clasa ABS cu trei picioare (496 picioare lungime, trianghiulara). GSP Magellan poate fora si la -20°C, iar designul platformei si echiparea sunt in concordanta cu portofoliul de active GSP si strategia de a fi prezent pe piete selective", potrivit societatii controlate de Gabriel Comanescu.

Platforma de foraj mobila (MODU) poate functiona la adancimi de pana la 110 metri. GSP Magellan este a doua platforma de foraj care intrat in flota GSP in 2014. Compania opereaza in prezent in Marea Neagra, Marea Mediterana, Marea Nordului, Oceanul Arctic si Golful Mexic.

Gabriel Comanescu are afaceri in servicii conexe industirei petroliere, in fabricarea echipamentelor pentru industria petrolului si a gazelor, transport maritim si turism. Baza afacerii lui Comanescu a constituit-o achizitia de la Petrom a sase platforme mobile de foraj pe care a platit circa 150 de milioane de dolari, dupa ce compania petroliera a fost cumparata de OMV.

Flota GSP a ajuns sa cuprinda opt platforme MODU de foraj offshore si 13 nave pentru servicii-suport.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri