1 Octombrie 2014

TNT, o noua identitate de brand



TNT lanseaza o noua identitate de brand si ofera companiilor posibilitatea de a expedia gratuit un transport international de pana la 100 kg, prin intermediul retelei rutiere a companiei, in 24 de tari din Europa.

Campania este deschisa companiilor mici si mijlocii, aflate la inceput de drum si care au sansa de a se extinde pe pietele vecine. Oferta este valabila in urmatoarele 10 saptamani, cele mai pline din an, pentru a da posibilitatea unor clienti noi sa isi realizeze proiectele, prin intermediul TNT.

Noul mesaj, "The People Network", reflecta cultura companiei si preocuparea de a dezvolta relatii pe termen lung cu clientii sai. TNT Express este unul dintre marii integratori in domeniul serviciilor de curierat express si logistica la nivel global. Compania livreaza zilnic aproape un milion de colete, documente si marfa in peste 200 de tari de pe glob. TNT este prezenta pe piata din Romania inca din 1991, oferind pietei locale servicii integrate, de la solutiile express internationale, aeriene si rutiere, pana la variante de transport national.



Citeste si