13 Octombrie 2014

Billa lanseaza cardul de fidelizare: reduceri la peste 400 de articole



Retailerul Billa Romania lanseaza un program de fidelizare prin care clientii pot beneficia de reduceri la peste 400 de produse, discount-uri acordate cu ocazia zilelor de nastere sau onomastica si vouchere de reducere obtinute prin acumularea de sume pe card.

Clientii care acumuleaza cumparaturi in valoare de cel putin 350 de lei in luna octombrie vor beneficia de o reducere de 10% la un cos de cumparaturi, la alegere, in luna noiembrie.

Alti retaileri care au implementat proiecte similare sunt Angst si cora.

Rewe International AG este liderul de piata in Austria pe sectorul de produse alimentare si de drogherie si unul dintre cei mai mari angajatori din tara. La nivel international, compania are un numar total de 72.000 de angajati care lucreaza in aproximativ 3.600 de magazine.

Billa este prezenta pe piata din Romania din februarie 1999 cand a deschis primul supermarket din Bucuresti. In prezent, Billa opereaza 84 de magazine in cele mai importante orase din Romania. Anul trecut, Billa a incheiat cu un profit de 2,17 mil. lei (493.000 euro), in scadere cu 40%, respectiv o cifra de afaceri de 1,35 mld. lei (307 mil. euro), in crestere cu 7,3%.

Sorana Georgia, director general Billa Romania, va participa, in calitate de speaker, la a doua editie a conferintei retailArena - Innovation in Retail, in cadrul careia va vorbi despre programul "Bun, din Romania" lansat in sprijinul producatorilor romani de fructe si legume



Citeste si