Anheuser-Busch (AB) InBev, cel mai mare producator de bere la nivel mondial, s-ar putea asocia cu Pepsi, dupa ce in septembrie au aparut informatii potrivit carora compania vizeaza o achizitie a competitorului SABMiller, relateaza Bloomberg.

Compania belgiano-braziliana analizeaza o eventuala asociere cu gigantul american Pepsi, a carui valoare de piata este estimata la 142 de miliarde de dolari, pentru a decide daca o astfel de tranzactie este utila din punct de vedere strategic si financiar, potrivit surselor Bloomberg. Totusi, nu au fost initiate negocieri in acest sens pana in prezent.

O astfel de tranzactie ar pune o distanta si mai mare decat cea existenta deja intre AB InBev si competitorii sai, Monster Beverage si Keurig Green Mountain, precizeaza Mediafax. Principalele motive pentru analizarea asocierii cu Pepsi sunt posibilitatea de reduce costurile si de creste veniturile companiei, prin vanzarea de bere si bauturi racoritoare prin intermediul aceleiasi retele de distributie.

Cultura "pasilor mari inainte"

Cultura AB InBev este "bazata pe incheierea unor tranzactii pe scara larga, pe pasi mari inainte", a declarat Richard Withagen, analist la Kepler Cheuvreux. In ultimii zece ani, AB InBev a incheiat tranzactii de aproximativ 90 de miliarde de dolari. In luna septembrie, au aparut informatii potrivit carora AB InBev ar negocia obtinerea unor credite pentru a finanta o posibila achizitie a companiei rivale SABMiller, intr-o tranzactie estimata la aproape 122 de miliarde de dolari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri