6 Noiembrie 2014

Alina Stepan: Rezonanta germana a numelor de branduri nu mai reprezinta un miraj



Era o vreme, cel putin inainte de perioada de criza, in care cei care alegeau branduri romanesti alegeau mai degraba cu spirit patriotic. Cand a venit criza am inceput sa ne orientam catre branduri mai accesibile ca pret, in special cele romanesti, a declarat Alina Stepan, director general Ipsos Research.

"Am ajuns inspre o rationalizare a deciziei in ideea in care este romanesc si bun - e bio, e sanatos. Romanii incep sa consume branduri romanesti din convingerea calitatii lor", a spus Alina Stepan.

Declaratiile au fost facute in cadrul conferintei retailArena - Innovation in Retail, organizata de wall-street.ro cu sprijinul MasterCard, PayU si Evozon.

"Vedem in diferite studii, faptul ca rezonanta germana a numelor de branduri nu mai reprezinta mirajul pe care il reprezenta acum cativa ani. Consumatorii chiar incep sa consume alimente romanesti din convingerea calitatii lor. Este un trend care a fost determinat de criza, dar acum este din ce in ce mai pregnant", a mai spus directorul Ipsos Research.



Citeste si