9 Aprilie 2015

FAN Courier, despre inovatie: facem o sedinta lunara in care cautam noi surse de crestere



Compania de curierat FAN Courier si-a propus ca peste trei ani sa aiba doar un colet distrus la 25.000, solutia rapida pe care a gasit-o este folosirea unor custi speciale pentru coletele fragile.

“In curierat inovatiile sunt mici si multe. Noi avem un plan de reducere a coletelor distruse si targetul nostru este sa ajungem la una la 25.000. Am inceput sa punem toate coletele fragile in niste custi speciale, sa folosim o banda de sortare moderna. In fiecare ultima zi de vineri din luna vorbim despre inovatii. Avem multe idei puse in practica in urma intalnirilor interne. Vrem in trei ani sa avem un colet distrus la 25.000 de la 3 in prezent. Folosind custile am scos din manipulari”, a declarat Adrian Mihai, managing partner in cadrul FAN Courier, prezent la emisiunea WALL-STREET 360.

FAN Courier mizeaza in acest an pe un avans al afacerilor de 20%, de la 63 mil. euro, la 75 mil. euro. Compania de curierat a fost infiintata in 1998 si este detinuta de Felix Patrascanu si fratii Adrian si Neculai Mihai. Cu afaceri de 62,5 milioane de euro in 2013, FAN Courier este unul dintre cei mai importanti jucatori din acest domeniu.



Citeste si