Heineken a lansat in Romania marca de cidru Strongbow, o bautura alcoolica fermentata din mere cu o concentratie de alcool de 4,5%. Prin lansarea Strongbow pe plan local, Heineken marseaza pe o nisa noua pe piata de bauturi alcoolice din Romania, cidrul fiind o linie de produs inca nedezvoltata in Romania.

strongbow“Introducerea Strongbow in portofoliul nostru si construirea categoriei cidru in Romania reprezinta una dintre cele mai mari inovatii pe care compania noastra le-a facut vreodata. Speram ca romanii vor iubi aceasta bautura autentica, ‚urban by nature’”, a declarat Onno Rombouts, managing director Heineken Romania.

StrongbowDe-a lungul istoriei Strongbow, pentru producerea sa, se alege un mix special de mere pentru a obtine o reteta echilibrata de cidru. Dupa recoltarea celor mai coapte mere, acestea sunt spalate, zdrobite, iar pulpa se preseaza pentru a extrage sucul pur, care ulterior este mixat cu drojdie si astfel incepe procesul de fermentare. Dupa ce se incheie procesul de fermentare, cidrul se filtreaza si imbuteliaza. In Romania, Strongbow va fi disponibil in cele trei variante: Gold, Elderflower (soc) si Red Berries (fructe de padure) la sticla de 0,33 cl si doza de 0,4 cl. Produsul va fi disponibil la nivel national, in canalele retail si HoReCa.

Heineken este cel mai mare producator de bere din Europa si al treilea din lume in ceea ce priveste volumul. Compania este prezenta pe piata locala prin brandurile Heineken, Ciuc Premium, Ciuc 0.0, Ciuc Natur Radler, Silva, Silva Dark, Golden Brau, Golden Brau Non-Alcoholic, Neumarkt, Bucegi, Affligem (import), Desperados (import), Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol (import), Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita si Hategana. Producatorul detine 4 fabrici in Romania, la Miercurea-Ciuc, Constanta, Craiova si Targu- Mures si peste 1.100 angajati.

Piata berii a scazut anul trecut cu 8,6% fata de 2013, pentru al doilea an consecutiv, pe fondul presiunii fiscale, potrivit Asociatiei Berarii Romaniei, care spera la o revigorare a consumului daca va fi adoptat noul Cod Fiscal, documentul prevazand reducerea accizei. Asociatia Berarii Romaniei a fost infiintata in 2008 si are 8 membri: Bergenbier, Heineken, URBB, Ursus, Martens, microberaria Clinica de bere si Soufflet Malt Romania si Asociatia producatorilor de hamei. Cei sase membri producatori de bere furnizeaza peste 80% din cantitatea de bere consumata in Romania.

Citeste si:
Banii facuti de doi dintre cei mai mari producatori de bere din tara
Cum a fost anul 2015 pentru...
Sursa foto: Cristian Duminecioiu

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
UNTRR solicită Guvernului, BNR şi ASF suspendarea 3 luni a plăţii finanţărilor
Setari Cookie-uri