Oamenii de afaceri interesati sa investeasca in hoteluri sunt in ultimii ani in special romani, a declarat Sorin Ionescu, fondator al Fivestar Hospitality, companie de consultanta specializata in industria hoteliera, in cadrul emisiunii Wall-Street 360.

“In 2015, investitorul interesat de aceasta zona este mai degraba cel autohton. Exista antreprenori care isi dau seama de potentialul de viitor al industriei hoteliere si aleg sa foloseasca spatiul pentru constructia de hoteluri”, explica Ionescu.

El adauga ca un investitor mizeaza pe o constructie de tip hotel doar daca rata interna a rentabilitatii (IRR) este de minim 15%.

„In termeni de IRR, discutam de un 15%, aceasta cifra ar trebui sa fie un minim ca un proiect sa devina interesant. Daca nu ai un IRR la un nivel atragator, un investitor poate foarte usor sa vireze catre celelalte functiuni pe care le poate avea un teren, adica spre rezidential sau cladire de birouri. In Bucuresti sunt locatii cheie cu care poti sa obtii aceste cifre. Dar chiar daca locul este unul central, nici acesta nu poate sa fie chiar oricum. Trebuie sa ai vizibilitate, sa ai anumite vecinatati. Nu chiar orice locatie centrala poate fi interesanta pentru un lant international hotelier”, afirma fondatorul Fivestar Hospitality.

Vezi emisiunea integral pentru a afla cati turisti viziteaza anual Romania si ce branduri hoteliere ar putea aparea in curand pe piata locala.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri