Braiconf, producator autohton de camasi, anunta extinderea retelei cu un concept store in cadrul galeriilor Grand Avenue ale hotelului J.W. Marriott. Noul magazin ofera exclusiv camasi pentru domni de toate varstele. Gama de produse prezenta in cardul noului magazin este disponibila doar in showroom-ul din Calea 13 Septembrie, subliniind pozitia companiei pe piata produselor de lux.

Cel de-al 17-lea magazin din reteaua Braiconf marcheaza totodata si repozitionarea brandului romanesc. Noua identitate vizuala se regaseste in toate elementele din concept store-ul de pe The Grand Avenue si numitorul comun este noul logo Braiconf ce porneste de la litera “b” si se transforma in Braiconf. Acesta campanie de repozitionare marcheaza cei 65 de ani pe care producatorul roman ii aniverseaza pe piata locala.

”Lansarea magazinului de pe The Grand Avenue demonstreaza faptul ca astazi, la 65 de ani de la infiintarea acestui brand, suntem pregatiti sa ne extindem pe segmentul de lux atat cu colectii exclusive, cat si cu concept store-uri. Pe o piata extrem de competitiva, le oferim clientilor nostri si posibilitatea de a achizitiona produsele online, pentru ca noi credem in modelul omni-channel”, a declarat Madalina Dragan, director general in cadrul Braiconf.

Braiconf lanseaza serviciul Braiconf Express care le ofera clientilor posibilitatea de a beneficia de o camasa made-to-measure in 24 de ore. „Compania a introdus acest serviciu pentru a putea satisface nevoile din zona de business – rapiditatea si eficienta fiind numitorii comuni penru care clientii aleg brand-urile de fashion”.

In cadrul concept store-ului de 55 de metri patrati din galeria The Grand Avenue, Braiconf a dezvoltat o colectie capsula pentru care au fost utilizate tehnologii precum Dry & Fly ce presupun finisarea camasilor non-iron, obtinandu-se astfel o tesatura fina pentru piele si o intretinere ulterioara usoara a camasii. Un alt element utilizat in realizarea colectiei se refera la tesaturile cu Aloe Vera care nu contin substante chimice si ofera un grad ridicat de protectie pentru pielea sensibila.

Compania, listata pe bursa sub simbolul BRCR, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 33,5 milioane de lei, in crestere cu 9%, si un profit net de 2,2 milioane de lei, mai mare cu 17% fata de 2013. Inca de la inceputul anului, Braiconf si-a consolidat prezenta pe piata locala prin deschiderea unui magazin nou in Brasov. Astfel, magazinul din J.W. Marriott este cel de-al doilea adaugat pe harta Braiconf anul acesta.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri