Are un logo interesant, verde, si s-a extins din Centrul Vechi al orasului in Militari si Mihai Bravu. In 2010, Radu Tanase impreuna cu alti doi actionari aduceau pe piata locala conceptul de kebab boutique, prin care si-au propus sa ii indeparteze pe romani de expresia cu <<de toate>> oferindu-le in schimb gustul unui kebab autentic.Insa cat de bun este si profitul Calif?

Per total, este un „profit apetisant” – compania a reusit sa isi tripleze profitul net, de la 30.000 de euro in 2013, la circa 95.000 de euro in 2014. Cu alte cuvinte, Calif a depasit ca profitabilitate Dristor Kebab, unul dintre principalii concurenti de pe piata. wall-street.ro scria anterior ca Dristor Kebab a generat profit net de cinci ori mai mic in 2014 fata de 2013, pana la 17.000 de euro.

Veniturile Calif se situeaza sub cele ale Dristor Kebab, insa sunt in crestere. Astfel, Calif a generat afaceri nete de 1,3 mil. euro in 2014, in crestere cu circa 80% fata de anul precedent. Dristor Kebab a generat venituri de 2,3 milioane de euro in 2014, in scadere cu 25% fata de anul precedent.

Principalii concurenti ai Calif sunt Genin, Dristor Kebab sau La Haleala.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri