Cum s-a prezentat Coca Cola la Expo Milano: cladirea in care s-a stat pe canicula fara aer conditionat

Consum minim de energie, un pavilion ce va fi reutilizat ca teren de baschet, cascada suspendata si prima sticla Coca Cola realizata exclusiv din plante. Cum s-a prezentat Coca Cola la cea mai glamour expozitie a anului?

Ca in cazul multor alte pavilioane de la Expo 2015, expozitie organizata anul acesta la Milano, si la Coca Cola au fost cozi uriase. In spatiul creat de Coca Cola la Expo Milano au fost aduse laolalta un mini teren de baschet, panouri cu istoria brandului, o masina electrica, dar si un loc de dans interactiv care foloseste energia pe care utilizatorii o consuma pentru a reda muzica.

Cladirea inalta de 12 metri in care Coca Cola este prezenta la Milano din luna mai, va fi dezasamblata dupa incheierea expozitiei, la finalul lunii octombrie, si reconstruita pentru a servi ca teren de baschet in orasul Milano.

coca colaCea mai spectaculoasa caracterisca a pavilionului in exterior este cascada suspendata, care alaturi de forma, amplasarea si structura cladirii au ajutat compania sa nu foloseasca deloc aer conditionat pe perioada verii, cand pentru a oferi o temperatura suportabila s-a folosit doar ventilatia naturala. Potrivit oficialilor companiei, aceste elemente au creat o temperatura cu 10 grade mai redusa decat in exterior. La oferirea unei temperaturi suportabile chiar si fara aer conditionat pe timp de vara a contribuit si faptul ca pavilionul are un acoperis verde, cu un sistem care permitea un consum redus de apa.

Senzorii si iluminatul LED au permis de asemenea reducerea consumului de energie.

Citeste si:
Coca-Cola riscă o amendă de miliarde dolari de la Comisia Europeană
Coca-Cola riscă o amendă de...

Expo 2015 se desfasoara langa Milano pe un teren de 110 hectare. Circa 140 de tari au pavilioane in expozitia care, potrivit cifrelor din presa internationala, ar fi atras investitii de peste 10 mld. euro, incluzand sumele investite in dezvoltarea infrastructurii. Tema Expo Milano este Feeding the Planet. Energy for Life. Organizatorii au asteptat circa 160.000 de vizitatori pe zi la expozitia, care nu a fost lipsita de controverse, insa din august oficialii de la pavilionul Romaniei spun ca cifrele au atins aproape 200.000 de vizitatori pe zi.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri