Cemacon, al doilea cel mai mare producator de blocuri ceramice din Romania, a depasit cu un milion de lei cifra de afaceri neta realizata pe intreg anul 2014, compania inregistrand in primele noua luni o crestere cu 17% a vanzarilor nete si un profit operational in crestere cu 24%.

Cemacon a incheiat primele trei trimestre din 2015 cu o crestere de 17% a cifrei de afaceri nete, bazata, in principal, pe cresterea vanzarii de caramida, depasind astfel pragul de 56 milioane lei la noua luni. Pe fondul performantei operationale si al reflectarii contabile a restructurarii creditelor, Cemacon a incheiat primele noua luni cu un profit net de 15,97 milioane lei.

“Redeschiderea facilitatii de productie de la Zalau ne-a permis sa crestem volumele totale vandute, insa cea mai mare reusita este faptul ca avem o crestere valorica ce excede cresterea cantitativa, prin imbunatatirea pretului mediu de vanzare. Avem, astfel, certitudinea ca profitul operational va creste in 2015 comparativ cu 2014”, a declarat Liviu Stoleru, director general si presedinte al Consiliului de Administratie Cemacon.

Cresterea vanzarilor a fost posibila datorita cantitatilor suplimentare obtinute prin reoperarea fabricii Cemacon de la Zalau, care a determinat cresterea capacitatii totale de productie cu 30%. Fabrica de la Recea, inaugurata in 2010, a functionat la capacitate maxima si costuri competitive. In al treilea trimestru, a continuat imbunatatirea nivelului marjelor de vanzare odata cu consolidarea pozitionarii game de produse Evoceramic. Si vanzarea de buiandrugi ceramici a crescut in 2015 si a contribuit la atingerea nivelului de 56 milioane de lei al cifrei de afaceri nete.

Citeste si:
Afacerile Cemacon, la cel mai bun rezultat din istoria companiei
Afacerile Cemacon isi...

Obiectivele Cemacon pentru 2015 includ consolidarea si dezvoltarea afacerii, prin cresterea cifrei de afaceri cu 35% fata de anul anterior si un nivel al profitului operational de minim 17%, atingerea unei cote de piata nationale de 18% si cresterea atractivitatii companiei in randul investitorilor prin obtinerea de profit net la sfarsitul anului.

Cemacon a incheiat anul 2014 cu afaceri de circa 12 milioane de euro, iar pentru anul acesta mizeaza pe un plus de 35%, ceea ce i-ar asigura venituri de circa 16 milioane de euro.

Cemacon SA este al doilea mare producator de sisteme de zidarii ceramice din Romania si unul dintre liderii pietei din Transilvania. Compania opereaza una dintre cele mai moderne si mai mari capacitati de productie din Romania .

Cemacon SA este companie listata la Bursa de Valori Bucuresti si detinuta, preponderent, de actionari institutionali, fonduri de investitii romanesti si straine; managementul companiei este unul profesionist, independent si cu puternica expertiza de sector.

Citeste si:
Cemacon incheie T1 cu afaceri in scadere: care este strategia pe piata
Cemacon incheie primul...

Cemacon este in prezent al doilea cel mai mare producator de blocuri ceramice la nivel local, pe o piata pe care mai activeaza si austriecii de la Wienerberger sau Brikston.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Cum a ajuns Dedeman sa cumpere 30% din Cemacon: culisele tranzactiei