12 Noiembrie 2015

Cristi Movila, Otter: Exista inca o reticenta a clientilor sa ofere date personale



Clientii romani care fac cumparaturi in mediul online manifesta inca o reticenta in oferirea informatiilor personale, a declarat Cristi Movila, director of eCommerce, Otter, in cadrul evenimentului RetailArena, organizat de WALL-STREET.RO.

"Clar mai avem de lucru in a convinge consumatorul sa ne dea informatii. Exista o reticenta inca, nu vor sa isi dea informatiile personale si sa creeze un cont in site. Aceasta este o trasatura a cumparatorilor romani din mediul online ", a spus Cristi Movila.

In acest caz, ceea ce pot face companiile este sa identifice dorintele clientului, sa ii trimita oferte personalizate si sa nu aiba un contact la modul general, ci personalizat.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.



Citeste si