Enel, grupul italian de utilitati prezent si pe piata romaneasca, a anuntat miercuri o noua identitate vizuala, la nivel de grup, in contextul in care a identificat schimbari atat in sectorul energetic, cat si in cadrul companiei. Logo-ul a fost schimbat joi si pe site-ul Enel Romania.

Enel introduce un nou sistem vizual, incluzand noi sigle care sunt "dinamice, pline de culoare si reprezinta principiile flexibile si active ale abordarii sale deschise: Open Power", arata grupul, intr-un comunicat, citat de Mediafax. "Cu aceasta transformare, aliniem imaginea corporativa a Enel cu schimbarile care au loc atat in interiorul companiei, cat si cu evolutia accelerata pe care o conducem in industria energetica", a declarat directorul general al Enel, Francesco Starce.

Potrivit companiei, noua identitate vizuala si logoul expun o gama de culori care reflecta varietatea spectrului energetic si natura complexa a grupului prezent in peste 30 de piete.

In primele noua luni din 2014, profitul Enel in Romania, calculat inainte de taxe, depreciere si amortizari (EBITDA) a scazut cu sase milioane euro, la 221 milioane euro, influentat de evolutia negativa a castigului din operatiunile de retail.

Urmariti mai jos filmul de prezentare al noii identitati vizuale.

Citeste si:
Iohannis s-a întâlnit cu șeful Enel. Ce măsuri cere Președintele
Klaus Iohannis s-a întâlnit...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri