9 Februarie 2016

Zara a incheiat anul 2015 cu afaceri de 300 de mil. euro, iar online-ul a adus 7-8%



Grupul spaniol Inditex, care detine pe piata locala sapte branduri de moda printre care si Zara, a terminat anul trecut cu afaceri de aproape 300 de milioane de euro.

O contributie de 7-8% a avut-o la realizarea acestei cifre de afaceri din 2015 si mediul onnline, potrivit surselor ZF, conform Mediafax.

Dupa cifra de afaceri la nivel de grup, Inditex este liderul pietei locale de moda, insa la nivel de brand, suedezii de la H&M sunt lider, cu vanzari de aproape 200 de milioane de euro in 2015. Zara si celelalte branduri ale Inditex nu si-au anuntat inca oficial rezultatele pe 2015.

Spaniolii au in Romania 108 magazine sub sapte branduri, respectiv Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti si Oysho.

Toate cele sapte branduri sunt prezente si online, dupa ce marca de lenjerie intima Oysho si-a deschis magazin pe internet saptamana trecuta.

Pariul pe online al spaniolilor a inceput inca de acum trei ani cu Pull&Bear si a continuat si cu restul brandurilor. Apetitul romanilor pentru cumparaturi pe internet i-a convins pe spanioli sa continue expansiunea pe acest segment care are o pondere in crestere si in totalul businessului lor local.



Citeste si