Lantul de cofetarii ANA Pan, dezvoltat de familia Copos la inceputul anilor '90, care a ajuns la afaceri de 17,4 milioane de lei (4 mil. euro) anul trecut, vizeaza extinderea in afara Bucurestiului, ca parte a strategiei de dezvoltare.

Pentru acest an compania are bugetata o crestere a cifrei de afaceri cu 44%. „Suntem in studii si pentru extinderea in afara Capitalei. Luam in calcul orase precum Brasov, Constanta, Cluj si Timisoara, unde vrem sa deschidem magazine“, spune Catalin Metehau, directorul general al ANA Pan.

Businessul din panificatie s-a redresat usor dupa ce conducerea companiei a fost preluata in 2013 de Alexandra Copos de Prada (fiica Cristinei Copos si a lui George Copos). Astfel ca in 2014 a fost deschisa cofetaria Ana Baking Co., situata pe Calea Dorobantilor din Bucuresti, urmand ca alte doua magazine ANA Pan sa fie renovate dupa un nou concept.

Daca in 2008 lantul de cofetarii ANA Pan avea o cifra de afaceri de circa 24 mil. lei si un profit de 2,1 mil. lei, in 2014, pe fondul crizei, ajunsese la 14,5 mil. lei (3,2 mil. euro) cifra de afaceri si pierderi de circa 763.000 de lei, potrivit datelor de la Ministerul de Finante.

Retail jobs

Fiica omului de afaceri George Copos a preluat in martie 2014 si conducerea Ana Hotels, principalul motor al businessului familiei. Ana Hotels, cu afaceri de 25 mil. euro, cuprinde Athénée Palace Hilton si Crowne Plaza, ambele situate in Bucuresti, hotelul Europa si Ana Aslan Health Spa din Eforie, hotelul Sport si Sport Welness Spa, hotelul Bradul din Poiana Brasov si Ana Teleferic. Familia Copos mai controleaza si fabrica de motoare ANA Imep.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri