Fashion House Outlet Center Bucuresti a inregistrat vanzari in crestere cu 10,5% in 2015 fata de anul precedent, in timp ce ponderea cumparatorilor din numarul total de vizitatori s-a majorat cu 23,8% fata de anul precedent.

De asemenea, vanzarile totale realizate in cadrul centrului la nivel de luna au inregistrat cresteri cu pana la 20% in 2015, iar procentul clientilor care viziteaza outlet-ul cel putin o data pe luna s-a dublat fata de 2009.

Cresterea volumului de cumparaturi si a ratei de conversie indica faptul ca strategia companiei de a imbunatati mixul de chiriasi si de a implementa in mod sustinut actiuni de marketing in cadrul centrului a condus la atragerea unui numar mai mare de cumparatori.

Fashion House Outlet Centre Bucuresti organizeaza actiuni de tip Extra Value (oferirea unui discount suplimentar fata de pretul de outlet), cum ar fi Super Outlet Shopping Days, ofertele de tip 1+1 si weekend-urile cu reduceri de 50% la toate produsele achizitionate. Pe langa acestea, zilele cu reduceri suplimentare (Extra Discounts Days) s-au dovedit a fi o metoda de succes pentru a atrage cumparatori si a spori vanzarile in afara evenimentelor promotionale mari.
“Conform statisticilor, 80% dintre clientii nostri gasesc ceea ce cautau in Fashion House Outlet Centre. De asemenea, observam ca un numar tot mai mare dintre clientii nostri se intorc in outlet-ul nostru, mai dornici sa cumpere, pe masura ce descopera avantajul de a obtine mai mult in schimbul aceluiasi buget de cumparaturi pe care l-ar cheltui intr-un centru comercial traditional”, a declarat Brendon O’Reilly, Managing Director al Fashion House Group.

Inaugurat in 2008, proiectul Fashion House Outlet Centre din cadrul West Park este primul centru de tip outlet din Romania, fiind dezvoltat de Fashion House Group, parte a Liebrecht & wooD Group. Avand o pozitie strategica, in imediata apropiere a centurii Bucurestiului si cu acces direct din autostrada A1, proiectul se afla la o distanta de 30 minute de mers cu masina fata de centrul orasului. Cu o suprafata inchiriabila de 20,000 m.p., centrul gazduieste peste 60 de magazine, un food court si o parcare generoasa cu 2,150 locuri. Mixul de chiriasi include branduri ca: Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Mango, Tom Tailor, Ecco, Camel Active, Lee Cooper, Nissa, Lacoste & Gant.

Citeste si:
Fashion House Outlet Bucuresti, creștere de 10% în 2019
Fashion House Outlet...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Coronavirus | Miniprix lansează un minimarket online cu produse alimentare
Setari Cookie-uri