Enel, cel mai mare furnizor de energie din Italia, cu afaceri si pe plan local, vrea sa investeasca 2,5 miliarde de euro pentru a construi o retea de fibra optica in Italia, scrie Bloomberg citat de MEDIAFAX. In urma investitiei, Enel ar urma sa devina unul dintre cei mai puternici jucatori din piata telecom din Italia.

Compania are in plan sa ofere acoperire in 224 de orase prin noua retea si sa isi vanda serviciile ”engross” catre operatorii telecom care se declara interesati, potrivit unui comunicat de presa al companiei.

Enel a mai anuntat ca boardul companiei este in discutii in vederea unor parteneriate cu Vodafone si Telecomunicazioni, dar ca este deschis sa incheie contracte cu orice operator. Accesul la reteaua Enel ar creste viteza de Internet pentru rivalii Telecom Italia, principalul jucator in piata telecom din Italia.

Cererea pentru Internet rapid a crescut puternic, in conditiile in care consumatorii folosesc din ce in ce mai mult serviciile online pentru a viziona filme, seriale si evenimente sportive. Enel va folosi infrastructura precum cabluri de transmisie si cabinele electrice pentru a sustine cablurile de fibra optica, conform unor surse citate de Bloomberg.

Actiunile Enel au crescut miercuri cu 1,1%, ceea ce a dus valoarea de piata a companiei la 31,1 miliarde de euro. Telecom Italia a scazut cu 0,8%, la o valoare de piata e 19,1 miliarde de euro.

Sursa foto: mediafaxfoto.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri