Brandul de fashion COS, parte din grupul H&M, intra pe piata din Romania in 2016 si deschide primul magazin pe Calea Victoriei din Bucuresti, scrie Mediafax.

Colliers International a intermediat tranzactia prin care COS va deschide un magazin de aproximativ 900 mp, structurat pe doua etaje, intr-o cladire istorica de pe Calea Victoriei.

Deschiderea magazinului COS completeaza lista brandurilor premium prezente pe piata din Romania, Calea Victoriei fiind in continuare destinatia preferata a retailerilor de fashion care se adreseaza clientilor cu venituri peste medie din Capitala. Zona din imediata apropiere a hotelurilor Radisson si Hilton ramane cea mai atractiva pentru brandurile de lux, avand expunerea cea mai mare pentru turistii cazati aici, dar si datorita parcarii generoase din apropiere.

COS face parte din grupul suedez Hennes&Mauritz, avand o pozitionare premium si se adreseaza unui public cu venituri peste medie. A fost lansat pe piata in 2007 si este dupa H&M, al doilea cel mai mare din portofoliul grupului suedez, fiind prezent cu peste 150 de magazine in 20 de tari din intreaga lume.

”Cladirea cu caracter istoric din apropierea hotelului Radisson care va gazdui primul magazin COS, a fost propunerea cea ma potrivita, fiind aliniata modelului pe care brandul il urmeaza si in alte orase europene. Calea Victoriei ramane in continuare o artera comerciala cu traditie, destinata clientilor cu venituri medii si ridicate, acolo unde branduri de renume precum Gucci, Burberry, Max Mara, Furla, Musette sau Antony Morato au dechis deja magazine. Brandul COS este unul mult asteptat pe piata din Romania, fiind una dintre cele mai importante intrari pe piata locala, in materie de branduri de fashion”, a declarat Simina Niculita, Associate Director Investment, Colliers International.

Tot in aceasta zona se va dezvolta un nou proiect pe locatia fostului restaurant Cina, de langa Ateneul Roman.

Grupul suedez Hennes&Mauritz este prezent pe piata din Romania cu brandul cu acelasi nume inca din primavara lui 2011, avand in prezent, o retea de 42 de magazine sub brandul H&M, in intreaga tara. Pentru anul financiar 2015, grupul a raportat vanzari cu 40% mai mari decat in anul precedent, de aproximativ 193,4 milioane de euro.

Conform datelor Colliers International, in 2015, mare parte din retailerii internationali prezenti pe piata din Romania au inregistrat cresteri semnificative ale volumelor de vanzari comparativ cu 2014, mai mari cu 10%- 20%.

Sursa foto: MediafaxFoto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri