Compania Rewe Romania vrea sa ajunga la o retea de 200 de magazine Penny Market pana la sfarsitul anului si sa modernizeze 50 din cele existente, incepand cu toate unitatile din Bucuresti si Oradea. Noul design va fi implementat in toate magazinele din retea pana la sfarsitul anului 2018, anunta compania.

Astfel, compania ar urma sa deschida 25 de magazine in acest an, in prezent reteaua numarand 175 de unitati.

La sfarsitul anului trecut, actionarii au decis ca activitatea grupului sa se concentreze in viitor pe dezvoltarea business-ului de discount, dupa vanzarea supermarketurilor Billa grupului Carrefour.

"In prezent, grupul nostru cu o echipa locala de 3.549 de angajati, merge in continuare pe drumul cresterii profitabile si sustenabile in Romania. Focusul nostru este pe de o parte identificarea oportunitatilor oferite de expansiunea organica, si pe cealalta parte, optimizarea si dezvoltarea continua a retelelor de distributie", a declarat Daniel Gross, director general Rewe Romania.

Magazinele care vor fi modernizate vor cuprinde o varietatate mare de produse, solutii "ready to eat", specialitati de panificatie si patiserie, produse internationale, produse disponibile la vrac si o zona produse de non-food.

Citeste si:
Topul celor mai mari investitori germani din Romania
Topul celor mai mari...

Rewe a deschis primul magazin pe piata locala in anul 2005, iar alaturi de cele 175 de magazine Penny Market, grupul mai opereaza in Romania 8 magazine XXL Mega Discount.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Penny Market deschide doua magazine in Sibiu si Roman