27 Aprilie 2016

(P) Grafica si Tipar integreaza tehnologia de ultima generatie in campanii de marketing



Casa de creatie si productie publicitara Grafica si Tipar, in colaborare cu agentia de marketing Perceptum, anunta lansarea gamei de servicii integrate, ce aduce impreuna tehnologia de ultima generatie si productia publicitara, intr-o initiativa de a concepe si implementa activari eficiente menite sa genereze leaduri si ROI relevant pentru brandurile partenere.

Astfel, imbinandu-si know-how-ul si expertiza, cele doua organizatii ofera clientilor din portofoliu suportul vital pentru asigurarea vizibilitatii de brand si al awarenessului, acoperind toate necesitatile unei activari de succes.

Cele doua companii integreaza in gama lor de servicii toolurile Gravity Lifter - dispozitivul care foloseste campul electromagnetic pentru a ridica obiecte in levitatie - si DreamOC - sistemul ce utilizeaza hologramele si efectele 3D pentru a spune povestea produsului sau a brandului intr-un mod unic.

“Prin colaborarea cu agentia Perceptum, clientii nostri beneficiaza de servicii la cheie, ce se pliaza nevoilor lor. Ceea ce facem este sa le oferim tot necesarul unei campanii de activare, de la strategia ce le va diferentia brandul, pana la implementarea sa, executia si productia materialelor care sustin orice activitate de marketing si comunicare. Parteneriatul ne ofera, de asemenea, oportunitatea de a identifica solutii tehnice si logistice potrivite si eficiente, care sa sustina nevoia optimizarii costurilor companiilor cu care lucram.”, afirma Dragos Balan, fondator Grafica si Tipar.

VideoPrint este noua divizie Grafica si Tipar de comunicare targetata, ce redefineste granitele dintre comunicatea video si print. Prin solutiile de video marketing oferite de Perceptum, cele doua agentii livreaza concepte de marketing unice ce redefinesc granitele dintre comunicarea video si materialele tiparite. Grafica si Tipar ofera clientilor sai materiale print cu functionalitati video, efecte sonore si lumina. Gama cuprinde, in prezent, cataloage, cutii, slidere, carti de vizita, POSM-uri, brosuri si shelf-talkers.

Parteneriatul Grafica si Tipar - Perceptum, insa, nu se opreste la mediul offline, cele doua agentii reusind sa foloseasca in favoarea lor intregul mix de marketing. “Suntem intotdeauna la curent cu toolurile inovatoare, care sa capteze si sa mentina atentia consumatorilor. Integrand tehnologia in vizualurile si strategiile de brand, campaniile noastre genereaza continut pentru social media si marketing viral gratuit, leaduri si, implicit, cresterea vanzarilor.”, concluzioneaza Dragos Balan.

Din portofoliul Grafica si Tipar fac parte branduri precum Gedeon Richter, Budureasca, BCR, BRD, Electrica.



Citeste si