Engagementul inseamna sa fii pe deplin integrat in echipa, orientat catre niste obiective concrete, sa ti se acorde incredere si autoritate, sa primesti in mod constant un feedback constructiv, sa beneficiezi de sprijin pentru a-ti dezvolta abilitatile, sa fii apreciat si sa ti se recunoasca meritele”.

( http://engageforsuccess.org/)

Engagementul oamenilor se castiga! Este legea dupa care majoritatea companiilor functioneaza astazi, devenind din ce in ce mai creative in politicile lor de motivare si recompensare a angajatilor.

Atunci cand vorbim despre engagement, vorbim despre sistemul de recompensare si beneficii, ca parte esentiala a strategiei de Resurse Umane. Care sunt acele modalitati de recompensare a angajatilor care fac diferenta intr-o companie? Ce isi doresc cu adevarat angajatii si ce ii motiveaza? Cum reusesc organizatiile sa isi tina aproape angajatii si sa ii fidelizeze prin diferite metode non-financiare? Care sunt metodele de motivare extrasalariale cu cel mai mare impact in engagementul angajatilor? Sunt cu adevarat oamenii cel mai important asset in companie?

Vom afla raspunsurile la toate aceste intrebari pe data de 9 iunie, in cadrul evenimentului The Art of Engagement, organizat de revista HR Manager la Hotel InterContinental din Bucuresti.

• Instrumente inteligente pentru engagementul ridicat al echipelor. Studiu de caz: Policolor.
Speaker: Andreea Ion, HR Director, Policolor

• Leadershipul este acolo unde incepe si engagementul. De ce a fi liderul unui business inseamna a fi lider in engagement?
Speaker: Doru Dima, PhD CEO Romania, CPO International, GREAT PEOPLE INSIDE

• Cat de verde este verdele? Mituri reintelese despre engagement?
Speakeri: Monica Sociu, Partener GfK Romania, Expert in Online Communities si Denis Alnitei, Organizational Development Manager, Orange Romania

• Cum ajungi sa devii un angajator ravnit? Tips and tricks pentru orice buget.
Speaker: Reprezentant Romanian Software

• Flexibilitatea si transparenta costurilor beneficiilor ii face pe angajati mai fericiti
Speaker: Adrian Sarbu, Cofounder, Benefit Systems

La conferinta „The Art of Engagement” sunt asteptati 100 de Manageri HR, Manageri Recrutare si Talent Manageri pentru a explora impreuna metodele de crestere si conservare a engagementului oamenilor, de la implicarea liderului, la libertatea angajatilor de a-si alege singuri pachetul de beneficii.

Parteneri: Great People Inside, GfK Romania, Benefit Systems
Partener anual: Romanian Software
Networking Partner: Signal Iduna
Wellness Partner: Wellington
Parteneri media: Revista CARIERE, HR Club, Biz, Wall-Street, Forbes, Portal HR, Doingbusiness.ro, Ziare.com, Business24.ro

Accesul la eveniment se face doar pe baza invitației trimise de catre organizator, in limita locurilor disponibile.
Mai multe detalii despre speakeri, agenda și inscriere aici sau la: alina.enache@cariereonline.ro, tel: 0744 519 352, roxana.soare@cariereonline.ro, tel: 0726 183 798.

*Revista HR Manager este singura publicatie din Romania, dedicata managerilor din domeniul Resurselor Umane si este proiectata ca o sursa de informare cu un caracter tehnic si aplicat.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri