Carrefour s-a angajat sa renunte la trei supermarketuri active pe piata din Braila pentru a putea prelua reteaua Billa, arata un comunicat al Consiliului Concurentei.

”In urma analizei, Consiliul Concurentei a constatat ca tranzactia poate conduce la consolidarea pozitiei Carrefour pe piata comertului cu amanuntul de produse alimentare si nealimentare de consum curent, prin magazine de tip supermarket, hypermarket, magazine de tip discount si alte magazine similare (cum ar fi magazinele de proximitate sau de cartier) din zona geografica Braila. Consiliul Concurentei si-a exprimat ingrijorarile de ordin concurential pe aceasta piata cu privire la reducerea posibilitatilor de alegere ale consumatorilor”, se arata in comunicatul Consiliului Concurentei.

Mai exact, este vorba de doua magazine Carrefour Market si un magazin Billa. De asemenea, Carrefour s-a angajat sa nu se implice in activitatile cesionate decat dupa trecerea unei perioade semnificative de 10 ani.

Odata aprobata tranzactia, Carrefour va deveni cel mai mare operator de supermarketuri din Romania in functie de suprafata.

Romania le-a adus anul trecut francezilor de la Carrefour afaceri de 6,18 mld. lei (circa 1,4 mld. euro), in crestere cu 13,4% fata de 2014. Mai mult, profitul a urcat si el cu 9,6% la 127,7 mil. lei (28,7 mil. euro). Numarul angajatilor a crescut la peste 9.000 de angajati, reteaua numarand in prezent 191 magazine.

Citeste si:
Carrefour intra pe piata livrarilor de mancare la birou in Franta
Carrefour a cumparat Dejbox,...

Sursa foto: PhotoStock10/ Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
PENNY Market incheie anul 2019 cu 256 de magazine deschise in Romania