Labelon Romania face peste 3 milioane de euro din etichete pentru marile branduri de imbracaminte si exporta 10-15% din productie catre Adidas, Tesco, H&M, C&A, Nike, Puma, Salomon, Debenhams. Intre un milion si trei milioane de etichete sunt livrate lunar prin UPS in strainatate.

In Romania, compania detine 25-30% din piata si eticheteaza produsele Bigotti, Musette, Yokko, Etic, Madame, Secuiana, Mexton si ID Sarrieri.

Cum industria modei este mereu in schimbare, noile cerinte sunt etichetele din materiale reciclate sau naturale, precum bumbacul organic.

In ultimii ani, pe aceasta piata a crescut procentul de comenzi de tip „top-up". Aceste comenzi apar atunci cand stocurile anumitor produse s-au epuizat, iar producatorii au la dispozitie pana la patru saptamani pentru a le reface.

"Domeniul nostru a devenit mult mai competitiv, cerintele clientilor s-au diversificat si au devenit mult mai sensibili la preturi; a crescut ponderea comenzilor “top-up” si a celor plasate cand stocurile pentru un anume produs s-au epuizat, iar fabrica de textile are la dispozitie in medie 4 saptamani pentru a livra comenzile. Ultimii ani au demonstrat ca industria textila europeana a ramas competitiva, iar marile branduri pentru care lucram de peste 15 ani au ales sa revina cu o parte din comenzi in Europa de Est dupa ce, urmare a contextului economic din 2007, optasera sa produca in locatii precum Vietnam, China, Bangladesh si India", a declarat Raluca Pavel, managing director Labelon Romania.

Fabrica Labelon din Romania exporta prin UPS in Marea Britanie, Bulgaria, Slovacia, Italia, Portugalia, Grecia, precum si in afara Europei, Turcia, Vietnam, Maroc, Sri Lanka, Tunisia si Bangladesh.

Compania lucreaza cu clienti din intreaga lume, inclusiv 50 de branduri mari de imbracaminte, din 50 de tari, de pe cinci continente.

In timp ce marii retaileri continua sa se extinda pe noi piete, trebuie sa se asigure ca etichetele pentru imbracaminte sunt traduse in limba locala si sunt in deplina conformitate cu legislatia in vigoare. Labelon Romania s-a specializat in acest serviciu, ajungand la clienti, indiferent de pietele pe care se extind (traducere in 30 de limbi). Anul acesta, compania isi propune sa creasca numarul de retaileri parteneri si sa lucreze cu branduri din UE, cum ar fi companiile germane, franceze, italiene sau scandinave care produc articole de imbracaminte in Romania.

Labelon Romania, companie infiintata in anul 2000, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 3,4 milioane de euro.

Sursa foto: Nils Versemann / shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri