RCS&RDS a inregistrat cele mai multe reclamatii (272) la Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii. In total, numarul de reclamatii privind serviciile de comunicatii depuse la autoritatea de reglementare din domeniu a crescut in prima jumatate a acesti an cu 42% fata de aceeasi perioada din 2015, pana la 1.310, cele mai multe vizand companiile de telefonie mobila, confor datelor publicate de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), conform News.ro.

Plangerile au vizat servicii de telefonie, internet, retransmisie a programelor audiovizuale si servicii postale.

"Cele mai numeroase plangeri primite de Autoritate in primele sase luni ale anului se refera la serviciile de telefonie mobila (45% din totalul problemelor semnalate), urmate de serviciile postale (14%), serviciile de acces la internet fix (12%), portarea numerelor de telefon (8%) si serviciile de retransmisie a programelor audiovizuale (7%)", a precizat ANCOM.

Calitatea serviciilor de comunicatii electronice, principalul subiect vizat de clientii nemultumiti

Calitatea serviciilor de comunicatii electronice este principalul subiect vizat de clientii nemultumiti, cu 182 de reclamatii depuse in acest sens, fiind urmata de sesizarile referitoare la facturarea serviciilor (156 de petitii), contractele incheiate la distanta (129) si lipsa de informare sau informarea necorespunzatoare a utilizatorilor de catre furnizori (121).
Cele mai reclamate companii la autoritatea de reglementare pentru serviciile furnizate:

  • RCS&RDS a inregistrat cel mai mare numar de reclamatii - 272
  • Vodafone Romania, pe al doilea loc, cu 228 de petitii
  • Telekom Romania Mobile Communications - 207 petitii
  • Orange Romania - 129 petitii
  • Telekom romania Communications -102 petitii

"Pe segmentul serviciilor postale, ANCOM a primit 180 de plangeri, dintre care cele mai multe s-au referit la termenul de livrare a trimiterilor (44%) si la deteriorarea trimiterilor postale (24%)", a precizat ANCOM.

Companiile cele mai reclamate in prima jumatate a acestui an au fost Urgent Cargus, cu 70 de reclamatii, Fan Courier (38) si Posta Romana (27), potrivit datelor autoritatii de reglementare.

"ANCOM poate interveni direct in situatiile in care furnizorii de servicii de telefonie, internet sau televiziune incalca drepturile de informare ale utilizatorilor, nu ofera serviciul de portabilitate a numerelor sau nu includ anumite informatii in contracte", mentioneaza autoritatea.
In schimb, reclamatiile legate de nerespectarea conditiilor contractuale trebuie transmise catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Citeste si:
Cum vrea Telekom sa "fure" clienti: 50% reducere la portare in...
Cum vrea Telekom sa "fure"...

Sursa foto: agerpresfoto

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
ANCOM: Numarul reclamatiilor telecom a crescut cu 46% in 2014
Setari Cookie-uri blank" title="Wall-Street pe Facebook" class="facebook">


Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
ANCOM: Numarul reclamatiilor telecom a crescut cu 46% in 2014
Setari Cookie-uri