Carrefour, cel mai mare retailer din Franta, a inregistrat vanzari in crestere cu 2,9% in primul semestru, la 36,3 miliarde de euro, si au confirmat estimarile analistilor, conform Bloomberg.

In Europa vanzarile au fost stabile, fiind afectate de conditiile dificile din piata, in timp ce pe pietele emergente au consemnat o crestere de 10%.
Profitul operational din activitati continue a urcat cu 5,3% la curs valutar constant, la 705 milioane de euro, depasit asteptarile analistilor, de 683,5 milioane de euro, conform News.ro.

In urma rezultatelor, Carrefour a mentinut estimarile pentru ansamblul anului, de crestere a fluxului de capital si a investitiilor, intre 2,5-2,6 miliarde de euro.

In aprilie, directorul financiar Pierre-Jean Sivignon a declarat ca profitul de 2,5 miliarde de euro anticipat de analisti este rezonabil. Concurenta de pe piata franceza, pierderile din China si inrautatirea conditiilor in Europa si Brazilia au afectat actiunile Carrefour.

Titlurile Carrefour au scazut cu 23% in ultimul an, peste declinul de 17% inregistrat de componenta de retail a indicelui Stoxx 600. Profitul peste asteptari din primul semestru va imbunatati increderea in planul directorului general Georges Plassat de a redresa Carrefour, prin modernizarea magazinelor si suplimentarea punctelor de colectare a comenzilor online in Franta.

Carrefour detine la nivel global 11.687 de magazine.

In Romania, Carrefour opereaza 197 de magazine, dintre care 29 de hipermarketuri, 113 supermarketuri si 55 de magazine de proximitate, potrivit datelor publicate de grup. In 2015, vanzarile Carrefour in Romania au crescut cu 13,6% in 2015, la 1,21 miliarde de euro, sustinute de reducerea TVA care a stimulat consumul si de extinderea retelei de magazine, potrivit datelor publicate in raportul anual de retailerul francez.

Retail jobs

Sursa foto: agerpresfoto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri