9 Septembrie 2016

Coffee 2 Go estimeaza afaceri de 666.000 euro din aroma la pahar



Grupul Coffee 2 Go, care detine in prezent 14 coffee spot-uri, asteapta la finalul anului o cifra de afaceri de 3 milioane lei (666.000 euro), cu 88% mai mare decat in 2015.

Pana la finalul lunii august 2016, grupul a inregistrat o cifra de afaceri de 2 milioane lei, fiind cu 92% mai mare decat perioada similara a anului trecut. Cresterea se datoreaza deschiderii de noi kiosk-uri/coffee spot-uri atat in administrare proprie, cat si in regim de franciza. Kiosk-urile Coffee 2 Go sunt recunoscute de cumparatori dupa design-ul unic in forma de pahar de cafea, inregistrat pe piata din Romania. Coffee spot-urile Coffee 2 Go sunt amplasate in prezent in Bucuresti, Pitesti, Brasov si Piatra Neamt.

"Anul 2016 este un an in care ne consolidam pozitia si in acelasi timp continuam amplasarea de noi mini coffee spot-uri in Bucuresti si in alte orase din Romania. La mai putin de patru ani de la deschidere avem deja 9 locatii proprii mature si 5 in regim de franciza, iar in urmatorii 2 ani estimam ca vom ajunge la un total de 30 de kiosk-uri. Obiectivul nostru este sa ducem brandul Coffee 2 Go in toata tara, iar procesul de francizare reprezinta in acest moment o prioritate pentru noi", a declarat Iuliana Timaru, managing partner Coffee 2 Go

Compania intentioneaza sa deschida pana la sfarsitul anului 2017 alte 6 kiosk-uri proprii in Bucuresti si 10 in regim de franciza in tara. Francizarea Coffee 2 Go a inceput in anul 2015, cand au fost deschise primele 2 coffee spot-uri in Brasov. Rata de recuperare a capitalului investit de 9.999 euro pentru prima locatie din Brasov a fost de 5,5 luni.

“Am avut cereri de franciza inca din prima luna in care am deschis primul kiosk, dar am asteptat 2 ani si dezvoltarea a 6 locatii proprii, ca sa ne convingem ca afacerea din paharul de cafea este una profitabila, sustenabila in timp si potrivita si altor viitori antreprenori, indiferent de pregatirea lor anterioara", a declarat Iuliana Timaru.

Servicii de minimizare a riscurilor pentru francizati

Investitia de 9.999 euro din partea francizatului include toate elementele necesare functionarii corespunzatoare si conforme cu cerintele marcii precum kiosk-ul in forma de pahar, mobilierul, personalizarea si elementele de design interior si exterior, transportul si montajul la locatie si totalitatea echipamentelor profesionale necesare functionarii complete si prepararii produselor (espressoare, blendere, incalzitoare de apa/lapte, accesorii bar, frigider, congelator).

Coffee 2 Go are 22 de produse, bauturi reci si bauturi calde, pe baza de cafea de tip arabica si robusta (filtru, espresso sau cafea solubila), ceai sau fructe naturale (limonada). Grupul Coffee 2 Go a fost infiintat in 2013, iar in 2016 a inaugurat prima cafenea, Stay by Coffee 2 Go.



Citeste si