11 Octombrie 2006

Altex ieftineste electrocasnicele in perspectiva integrarii in UE



Grupul Altex, lider al pietei de distributie de electrocasnice, electronice si produse IT&C din Romania, ieftineste produsele de top cu pana la 30%, ca etapa a strategiei de aliniere la preturile practicate la aceste produse pe pietele din Uniunea Europeana, au declarat oficialii Altex.

„Reducerea preturilor la televizoarele de tip LCD( liquid crystal display) reprezinta strategia Altex de a alinia preturile acestei categorii de produse la nivelul celor practicate in Comunitatea Europeana si de a oferi clientilor cele mai accesibile preturi la produsele de top”, a declarat, citat de NewsIn, directorul de marketing si vanzari Altex, Raul Filip.

Reducerile de pret vor continua la intreaga gama de produse. "Am inceput cu reducerile de pret la LCD-uri, insa, in curand si preturile celorlalte categorii vor cunoaste modificari, astfel incat ianuarie 2007 sa ne gaseasca pregatiti si din acest punct de vedere”, a completat Raul Filip

Altex a fost lider de vanzari in 2005 cu o cifra de afaceri de 274,3 milioane euro. Jucatorii concurenti pe piata de profil sunt Flamingo International si Domo. Flamingo International a preluat lantul de electrocasnice Flanco la mijlocul anului trecut. Reteaua Flanco a avut vanzari de 92 de milioane de euro in 2005, iar reteaua Flamingo a raportat vanzari de 84 milioane de euro Domo a raportat in 2005 o cifra de afaceri de 114,5 milioane euro.



Citeste si