FAN Courier, cel mai mare jucator din curieratul local, mizeaza pe o crestere de 15-20% pentru anul viitor, motorul principal fiind si in 2017 ecommerce-ul, a spus Nadir Balasel, director adjunct al companiei.

„Domeniul online va genera cele mai mari volume si cele mai mari provocari. Pietre de incercare vor fi pentru noi plata cu cardul la usa, lockerele – locatii in care clientul isi ridica expeditia – respectiv extinderea mai multor agentii in tara. Sunt anumite zone greu accesibile, gen Muntii Apuseni, zonele de munte in general, si incercam sa marim posibilitatea de livrare in aceste zone, dar si la alte ore decat intervalul clasic 9-17, si aici ma refer la magazine de proximitate unde poti lasa pachetele sau la aceste lockere”, a spus Nadir Balasel.

Acesta a mai precizat ca mizeaza pe 3D printing, segment care va reprezenta o nisa bine definita in viitor si care ar putea ajuta companiile de profil sa depaseasca oarecum problema infrastructurii.

„Cred in ideea Internet of Things, iar pe viitor cred ca 3Dprinting-ul va avea un segment bine definit. Ceva de genul a trimite o piulita de plastic de la Bucuresti la Baia Mare parca e mai simplu sa o printezi la Baia Mare si sa o livrezi intr-un timp foarte scurt. Asa putem depasi si problema infrastructurii de care ne lovim”, a punctat Balasel.

Pentru anul in curs, compania a bugetat o crestere cu 15% a afacerilor pana la 102 milioane de euro. Anul acesta FAN Courier a investit 5 milioane de euro in primul hub regional, la Brasov.

Sursa foto: Mircea Dragos Photography
Citește și
Guvernul alocă 100 mil. euro pentru pregătirea proiectelor de infrastructură
Setari Cookie-uri