Tolga Oran a decis sa investeasca intr-o afacere cu mobilier si decoratiuni de lux, suma alocata pentru lansarea proiectului Toro Design fiind de jumatate de milion de euro.

Toro Design este un brand creat pentru tarile din Europa Centrala si Balcani, care reuneste o serie de designeri, artisti, artizani, producatori din Turcia in principal, dar si din Romania, Iran, Coreea de Sud si Uniunea Europeana. Showroom-ul din Bucuresti va avea rolul de hub si sediu central pentru intreaga regiune si este primul din reteaua de showroom-uri care urmeaza sa fie deschise si in alte orase din tara: Cluj, Constanta, Iasi si Timisoara.

“Investitia initiala in acest proiect este de 0,5 milioane de euro si ne asteptam la un volum de vanzari de peste 1 milion de euro, in primul an de activitate, cand vom avea in vedere lansarea proiectelor noastre pe termen mediu. Cu o investitie estimata de cateva milioane de euro, acestea vor include crearea unui centru de design in Romania si mutarea unei parti a productiei la nivel local”, spune Tolga Oran, presedinte si investitor Toro Design.

”Conform evaluarilor noastre, designerii romani sunt foarte creativi si suntem convinsi ca vom putea construi proiecte de mare succes impreuna. Cu toate acestea, pentru aspectele legate de productie, trebuie sa punem la punct un proces solid de instruire si monitorizare a calitatii, daca vrem sa lucram si cu furnizori locali”, adauga Oran.

Tolga Oran lucreaza in GEFCO de noua ani, avand o experienta in domeniul logistic de peste 12 ani. El ocupa functia de director regional de vanzari si marketing GEFCO pentru Europa Centrala, Balcani si Orientul Mijlociu. Inainte de GEFCO, Oran a mai lucrat in cadrul companiei Omsan din Turcia, dar si pentru Pfizer sau Mercedes Benz.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri