20 Octombrie 2006

Metro, investitie de doua milioane de euro intr-un targ pentru parteneri si clienti



Metro cash&carry Romania a cheltuit doua milioane de euro pentru organizarea unui targ expozitional dedicat clientilor profesionisti si partenerilor sai.

Targul are loc in pavilionul central Romexpo, se desfasoara pe o suprafata de 10.000 metri patrati, pe durata a patru zile.

Expozitia ofera solutii de afaceri clientilor profesionisti din sectorul alimentar si nealimentar, potrivit oficialilor Metro Romania.

Evenimentul va reuni peste 200.000 de clienti invitati, peste 300 de furnizori participanti si mai mult de 550 de angajati implicati in proiect.

Metro a intrat pe piata din Romania in 1996 prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti.in prezent, reteaua numara 23 de magazine. Oficialii companiei au anuntat ca nu vor continua extinderea pe piata romaneasca in 2007, avand, in schimb, o strategie de modernizare a centrelor comerciale existente. Deschiderea de noi magazine Metro cash&carry in Romania va fi posibila pe termen mediu daca puterea de cumparare a populatiei va creste, potrivit oficialilor Metro cash&carry Romania

Metro cash& carry Romania este parte integranta a Metro cash&carry International, divizie a companiei germane Metro Group. Celelalte divizii sunt Media Markt, Saturn, hipermarketurile Real, supermarketurile Extra si Galeria Kaufhof. Corporatia a avut in 2005 o cifra de afaceri de 55,7 miliarde de euro.

La ora actuala, grupul Metro este prezent in 30 de tari si are in jur de 250.000 de salariati in peste 2.200 de unitati.

Metro, retea de magazine de tip cash&carry, a inaugurat a inaugarat de curand al doilea magazin din Chisinau, in care a investit peste 12 milioane euro, potrivit unui comunicat al companiei. Noul centru comercial are o suprafata de vanzare de 7.400 metri patrati, pune la dispozitie 596 locuri de parcare si ofera o gama de 17.500 de produse.

Primul magazin Metro a fost deschis in Chisinau la sfarsitul lui 2004, investitia fiind de 15 milioane euro.Vanzarile medii raportate pe zi sunt de aproximativ 200.000 euro, potrivit directorului comercial Metro Cash&Carry Romania & Moldova, Gerardo Monzillo.

In Romania, grupul german opereaza o retea de 23 de magazine cash&carry. Oficialii companiei au anuntat ca nu vor continua extinderea pe piata romaneasca in 2007, avand, in schimb, o strategie de modernizare a centrelor comerciale existente. Deschiderea de noi magazine Metro cash&carry in Romania va fi posibila pe termen mediu daca puterea de cumparare a populatiei va creste, potrivit oficialilor Metro Romania & Moldova.



Citeste si