L'Oreal analizeaza vanzarea magazinelor The Body Shop, din cauza rezultatelor nesatisfacatoare

Producatorul francez de cosmetice L’Oreal analizeaza vanzarea magazinelor The Body Shop, pentru 1 miliard de euro, la mai putin de 10 ani dupa cumpararea acestora, din cauza rezultatelor nesatisfacatoare, relateaza Financial Times.

L’Oreal a cumparat The Body Shop in martie 2006, pentru 652 de milioane de lire sterline. Retailerul a avut probleme comparativ cu alte divizii ale L’Oreal, iar in primul semestru din 2016 vanzarile in termeni comparabili ale The Body Shop au scazut cu 0,6%, la 398,6 milioane de euro, comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior. Pierderile operationale s-au inrautatit la 22,2 milioane de euro, de la 7,2 milioane de euro, conform News.ro.

Informatia a devenit publica cu o zi inainte ca L’Oreal sa publice rezultatele anuale, iar compania franceza a angajat banca Lazard pentru a analiza pusibila vanzare a The Body Shop, pentru 1 miliard de euro. The Body Shop a fost fondata de Anita Roddick si sotul sau Gordon in 1976 si are peste 3.000 de magazine in 66 de tari.

Sursa foto: Alexeynovikov | Dreamstime.com

Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri