Brandul Pep & Pepper, prezent in Bucuresti cu patru restaurante, se va extinde la nivel national pana la finalul anului si isi propune sa ajunga la 30 de unitati in 2018, prin investitii directe si prin deschiderea posibilitatilor de francizare.

Extinderea este sustinuta de aportul propriu al investitorilor, alaturi de un credit de 1,2 milioane de euro oferit de Banca Transilvania.

In Capitala, brandul a mizat pe centrele comerciale, fiind prezent in AFI Palace Cotroceni, Baneasa Shopping City, ParkLake Shopping Center si Promenada Mall. Acestora li se vor adauga alte 11 locatii proprii, in Bucuresti, Constanta, Cluj, Timisoara si Iasi, iar restul vor fi deschise in regim de franciza, spune Dan Isai, cofondatorul Pep&Pepper.

Pe termen mediu, respectiv in urmatorii 5 ani, Pep & Pepper urmareste sa ajunga la cel putin 70 de unitati deschise in Romania, dar si in tarile invecinate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri