Kaufland, liderul comertului modern din Romania, isi mentine pozitia in topul celor mai mari jucatori din industria de profil bifand in 2016 o crestere a afacerilor la 2,13 mld. euro, anunta compania.

Kaufland Romania a raportat o cifra de afaceri de 9,691 miliarde lei (2,134 miliarde euro) in 2016. In 2015 compania a incheiat cu afaceri de 9,17 mld. lei in 2015 (aproximativ 2 mld. euro), in crestere cu 14,7% fata de anul anterior. Germanii si-au majorat profitul cu 58%, la 649 mil. lei (146 mil. euro).

In 2016, contributia Kaufland la bugetul de stat al Romaniei a fost de peste 640 milioane lei (peste 140 milioane euro).

Compania are in prezent o retea locala de 115 hipermarket-uri si a incheiat anul 2016 cu un numar de 112 magazine. In cursul anului 2016, compania a investit peste 110 milioane euro in modernizarea si extinderea retelei.

Mai mult, Kaufland ramane unul dintre cei mai mari angajatori din tara: in anul 2016, o medie de 14.070 romani lucrau in companie, cu 6% mai mult in comparatie cu media anului 2015. Varsta medie in echipa este de 36 de ani. Tot in 2016, Kaufland Romania a anuntat cresterea salariului minim al lucratorilor comerciali la suma de 2.000 lei brut cu tichete de masa - ceea ce reprezinta cu 60% mai mult decat salariul minim in Romania – si a acordat o zi in plus de concediu de odihna tuturor angajatilor.

Citeste si:
Kaufland deschide un nou magazin în Constanța și angajează peste...
Kaufland deschide un nou...

Salariul mediu brut al unui lucrator comercial in companie este in prezent 2.164 lei brut la care se adauga si tichetele de masa.

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine in sapte tari.

Sursa foto: Shutterstock

Citeste si:
Producatorul Napolact a revenit pe profit anul trecut
FrieslandCampina,...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri