Roxana Cernica, Carrefour: Romanii sunt consumatori de branduri de moda, din pacate nu de branduri romanesti

Romanii sunt consumatori de moda, fiind dornici sa incerce tot ce este nou, insa interesul acestora merge in special catre branduri straine si mai putin catre creatiile romanesti, a declarat Roxana Cernica, director moda Carrefour, in cadrul conferintei Fashion ROute.

"Romanul este un mare consumator de branduri, cred ca de aceea au venit atatea branduri noi in tara noastra, circa 35 de branduri noi au intrat anul trecut. Suntem inca la inceput, vrem sa gustam din tot. (...) Ramanem un consumator de branduri, insa din pacate nu de branduri romanesti, iar noi trebuie sa educam piata", a declarat Roxana Cernica, director moda Carrefour.

Potrivit acesteia, pe segmentul produselor alimentare se observa deja o crestere a interesului pentru produsele romanesti si "exista un mare potential si pentru zona de fashion".

Romania ramane atractiva pentru brandurile straine

Reprezentantul retailerului francez crede ca interesul brandurilor straine pentru piata romaneasca de moda se va mentine in urmatorii 5-6 ani, tocmai datorita apetitului romanilor pentru acest segment, cat si pe fondul evolutiei economice din Romania.

"Vor mai fi multe intrari ale retailerilor internationali pe piata din Romania, pentru ca suntem apetisanti, cu cresteri de 30%, oricine vrea sa intre", a explicat Roxana Cernica.

Citeste si:
FOTO REPORTAJ: Cum arată o fermă de găini fericite, complet...
FOTO REPORTAJ: Cum arată o...

Conferinta Fashion ROute este organizata de publicatia wall-street.ro. Partenerii evenimentului sunt Miniprix, Answear si MKOR Consulting iar sponsorii sunt Vivo! si Custom Soft.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri