GRI este cea mai cunoscuta organizatie din lume care are ca scop setarea de standarde de raportare pentru companii, in privinta dezvoltarii sustenabile.
Standardele GRI sunt primele standarde globale pentru raportarea durabilitatii. Ele prezinta o structura modulara, interconectata si reprezinta cea mai buna practica globala pentru raportarea asupra unei serii de impacturi economice, de mediu si sociale.
Raportarea non-financiara inclusa in strategia de Marketing si PR a unei companii are o multime de beneficii precum: sublinierea legaturii dintre performanta financiara si cea nefinanciara; imbunatatirea proceselor, reducerea costurilor si imbunatatirea eficientei; benchmarking si evaluarea performantei durabile in ceea ce priveste legile, normele, codurile, standardele de performanta si initiativele voluntare.
MMC are o strategie de responsabilitate sociala- corporativa, pe termen lung, atat in Romania cat si in afara tarii.
“Compania noastra a fost întotdeauna preocupata de îmbunatatirea strategiei de sustenabilitate pentru clientii sai. Preocuparile de mediu si sociale actuale, cum ar fi incalzirea globala, sanatatea, saracia, drepturile omului, protectia animalelor, defrisarea masiva a padurilor, poluarea oceanelor au subliniat necesitatea rapoartelor privind sustenabilitatea. Un raport de sustenabilitate va plasa, de asemenea, o marca ca o companie responsabila. Organizatiile isi pot imbunatati performanta de sustenabilitate prezentand rapoarte in acest sens, ajutandu-le astfel sa aiba un impact pozitiv asupra societatii, asupra economiei si asupra viitorului durabil.” Liana Marin, EMBA, Fondator MMC

Daca la finalul anului trecut am mizat pe o crestere a serviciilor de CSR cu 25%, suntem bucurosi sa afirmam ca am depasit targetul inca din primul trimestru al acestui an. In prezent, ponderea cresterii este de 43% si evolueaza in acelasi ritm. Factorul principal al cresterii este dat, in proportie de 90%, de rezultatele ROI (return of investment) si SROI (social return of investment) obtinute de companiile pentru care am realizat strategia Marketing, PR si CSR in anul anterior.“ Monica Marin, Co-fondator MMC

Ghidul Rentabilitatii Sociale a Investitiei asigura pas cu pas suport si sfaturi pentru fiecare etapa, pentru cei care doresc sa efectueze o analiza SROI. O modalitate practica de a prezenta intr-un mod vizual teoria schimbarii pentru o anumita activitate este de a folosi un model logic. Modelele logice permit planificarea actiunilor pentru a furniza schimbari � i ofera un loc pentru a articula ipoteze despre modul în care aceasta schimbare ar putea fi oferita. Alte mecanisme care permit acelasi tip de intelegere sunt metodele de planificare strategica (Impact Maps) in SROI si analiza partilor interesate in domeniul contabilitatii sociale si auditului.
Avand in vedere dezvoltarea rapida a CSR-ului la nivel international, estimam o crestere si la noi in tara. Din ce in ce mai multe companii nationale si internationale aloca bugete considerabile pentru planul de marketing, CSR si activitatile de acest tip, fie ecologice, sociale, filantropice. Scopul agentiei MMC nu este sa obtina profit din CSR ci sa obtina ROI si SROI pentru clienti si implicit pentru comunitate.

EuroMetropola: 40% din...
Citeste si: EuroMetropola: 40% din companiile imobiliare vor disparea dupa...