L'Oreal Romania ia in considerare deschiderea unor noi magazine proprii. Cum vrea compania sa isi dubleze numarul de clienti in urmatorii 10 ani

L’Oreal Romania, al doilea jucator din industria locala a cosmeticelor, vrea sa se extinda pe piata de retail si ia in calcul lansarea unor doua magazine noi proprii, NYX Professional, pe langa cele 3 magazine deja existente. Totodata, compania are in plan deschiderea magazinelor Urban Decay ale caror produse se gasesc in acest moment doar la distribuitorii specializati. Citeste in continuare care au fost realizarile L’Oreal dupa 20 de ani in Romania si care sunt planurile de viitor ale companiei.

Compania a intrat in urma cu 2 ani si jumatate pe segmentul de retail propriu, ajungand in prezent sa detina un numar de 7 locatii sub brandurile NYX Professional si Kiehl’s.

In Romania L’Oreal a intrat pe piata in urma cu 20 de ani si reprezinta in prezent 19 branduri si 4 divizii (vezi mai jos in imagine care sunt diviziile). Compania a ajus sa aiba in Romania un numar de circa 240 angajati si vanzari de aproximativ 60 milioane euro in 2016.

L'oreal romania

L’Oreal are in prezent peste 2,9 milioane de consumatori romani, iar in urmatorii 5-10 ani compania are in plan sa dubleze acest numar.

Citeste si:
Yves Saint Laurent Beauty a deschis primul boutique din Europa, la...
Yves Saint Laurent Beauty a...
Citeste si:
Care sunt primele simptome care apar in caz de coronavirus?
Care sunt primele simptome...

"Cresterea business-ului va continua si in acest an, cu un ritm asemanator de doua cifre. Toate diviziile noastre sunt in crestere, digitalul se remarca printr-o viteza mai mare de crestere. Exista un potential ridicat pe zona brandurilor premium, unde consumatorii sunt dispusi sa aloce sume importante pentru achizitia de produse cosmetice de lux”, a precizat Gilles Antoine, director general L'Oreal Romania.

Gilles Antoine sustine ca parteneriatele pe care le are cu retailerii eMag si Sephora “functionaeaza bine” si ca are in plan sa lanseze magazine online proprii.

L’Oreal, lider la nivel global in industria frumusetii, a avut vanzari de 25,8 miliarde euro in 2016, o cota de piata de 12,6% si peste 7 miliarde de produse vandute, in acelasi an. Compania este prezenta in 140 de tari si are in jur de 89.000 angajati. In acelasi timp, L’Oreal inregistreaza in fiecare an in jur de 400 brevete, reprezentand partea de cercetare pentru descoperirea produselor inovative.

Evolutia L’Oreal pe piata din Romania

In 1997 L’Oreal a intrat pe piata din Romania si peste un an a reusit sa lanseze prima divizie, Consumer products, cu brandurile L’Oreal si Garnier, iar in 2001 a fost lansat si brandul Maybelline.

Citeste si:
Ce planuri are Vanya Panayotova pentru L'Oreal Romania
Planurile Vanyei Panayotova...

A doua divizie a companiei a fost deschisa in 2003, Active cosmetics, prin lansarea brandului Vichy si La Roche-Posay, cel din urma a intrat pe piata in 2007. Trei ani mai tarziu a aparut si a treia divizie, Proffessional products, cu produse L’Oreal, Kerastase si Matrix. Tot in 2006, compania a initiat L’Oreal Academy.

In 2013, a fost lansata divizia L’Oreal Luxe, care in prezent numara 10 branduri: Lancome, Biotherm, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani, Cacharel, Diesel, Viktor&Rolf, Kiehl’s, Urban Decay si Clarisonic.

Gilles Antoine sustine ca provocarile companiei pe care o conduce de 5 ani sunt schimbarile continue care vin din partea consumatorilor, distributiei, digitalizarii si angajatilor.

Piata romaneasca de produse de ingrijire personala si frumusete este estimata de Euromonitor la aproximativ 780 de milioane euro, fiind dominata de multinationale precum L’Oreal, Avon, Beiersdorf, Procter&Gamble, Unilever, Amway sau Oriflame.

Citeste si:
Brandul de cosmetice NYX a deschis primul magazin din Moldova
Primul magazin din regiune al...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri