Grupul polonez LPP, care detine pe plan local brandurile de fashion Reserved, Mohito, Cropp, Sinsay si House, ia in calcul posibilitatea de produce imbracaminte in mai multe tari europene, printre care si Romania. Alina Bistreanu, director general LPP Romania, a povestit la Profesionistii in Retail despre strategia grupului privind productia de haine, afacerile retailerului pe plan local si performantele din offline versus online.

LPP Fashion, care detine cinci branduri de moda cu care este prezent si pe piata locala, realizeaza productia de haine in cateva tari din Europa si Asia. Retailerul de fast fashion incearca sa tina piept concurentei acerbe din industria de moda prin productia si aducerea hainelor cat mai rapid in magazine.

"Industria in care noi activam ese de fast fashion, prin definitie trebuie sa fim fast, desi daca ne raportam la termeni actuali, ca sa poti sa rezisti intr-o astfel de piata competitiva si sa faci performanta trebuie sa fii the fastest. Si cred ca astazi ar trebui sa o redenumim industria the fastest fashion. In cadrul LPP, incercam sa analizam, sa ascultam si sa intelegem clientul, dar si sa scurtam foarte mult timpul de productie astfel incat sa aducem in timp real acel produs din tendinte in magazine, iar consumatorul sa sa ne prefere pe noi", spune Alina Bistreanu.

Pe langa cele doua mari colectii de sezon, in cadrul magazinelor detinute de LPP, colectiile de haine sunt divizate si se schimba saptamanal. Insa polonezii isi doresc sa fie si mai rapizi si vizeaza sa produca haine pe plan local. "Si cand spun local, ma refer in mod special la Europa. Strategia noastra de grup este sa incurajam productia in Polonia si in alte tari europene in care suntem prezenti. In Romania inca nu avem productie, dar cel mai probabil vom incepe si aici sa realizam imbracaminte. Luam in calcul aceasta varianta, analizam oportunitatile pe care le ofera piata pentru a le produce in Romania", a declarat Alina Bistreanu.

Romania a devenit in ultimii patru ani o piata destul de importanta pentru retailerul de fashion LPP, cu afaceri de 25 milioane in 2016 si cifre similare pentru primele noua luni ale acestui an. Directorul LPP Romania estimeaza ca vor incheia anul cu afaceri de 35 de milioane de euro, target de altfel pe care si-l propusese de la inceputul anului, insa in care erau incluse si deschiderile de magazine.

Care a fost evolutia grupului polonez de moda LPP pe plan local, cate magazine au fost deschise si cum au influentat cifra de afaceri a retailerului, care brand vinde cel mai mult si unde, dar si cum performeaza magazinele online, pe cand vom vedea aplicatii mobile si cum se pregateste LPP Romania de Black Friday, aflati din emisiunea Profesionistii in Retail.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri