Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, continua extinderea in Moldova si inaugureaza primul magazin Gerovital din Galati, acoperind strategic intreaga regiune estica a tarii. In mai putin de jumatate de an, Farmec a inaugurat magazine la Iasi, Piatra Neamt, Suceava si, acum, la Galati.

Lucrarile de proiectare si amenajare ale noului spatiu au durat aproximativ 2 luni, magazinul fiind situat la parterul centrului comercial Shopping City Galati pe o suprafata de 45 de mp.

La finalul lunii octombrie 2017, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate in Cluj-Napoca, Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara si 12 magazine Gerovital care se gasesc in Cluj-Napoca, Bucuresti (3 magazine), Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt si Galati.

Expansiunea magazinelor in primul an face parte din strategia de extindere nationala a companiei clujene. In 2017, pentru deschiderea noilor puncte de vanzare Gerovital, care insumeaza o suprafata totala de aproape 400 de metri patrati, a fost investita suma de jumatate de milion de euro, iar principalele zone de investitii au fost: amenajarea spatiilor, trainingul consultantilor, achizitionarea aparatelor de dermoanaliza si promovare. In prima jumatate a anului 2017, prin lantul de magazine de brand, compania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro.

Pe langa reteaua de magazine, Farmec S.A. Cluj-Napoca, cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc, are certificare internationala GMP si comercializeaza produsele din portofoliu in aproximativ 30 tari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri