Farmec deschide primul magazin Gerovital din Galati, al patrulea din regiunea Moldovei

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, continua extinderea in Moldova si inaugureaza primul magazin Gerovital din Galati, acoperind strategic intreaga regiune estica a tarii. In mai putin de jumatate de an, Farmec a inaugurat magazine la Iasi, Piatra Neamt, Suceava si, acum, la Galati.

Lucrarile de proiectare si amenajare ale noului spatiu au durat aproximativ 2 luni, magazinul fiind situat la parterul centrului comercial Shopping City Galati pe o suprafata de 45 de mp.

La finalul lunii octombrie 2017, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate in Cluj-Napoca, Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara si 12 magazine Gerovital care se gasesc in Cluj-Napoca, Bucuresti (3 magazine), Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt si Galati.

Expansiunea magazinelor in primul an face parte din strategia de extindere nationala a companiei clujene. In 2017, pentru deschiderea noilor puncte de vanzare Gerovital, care insumeaza o suprafata totala de aproape 400 de metri patrati, a fost investita suma de jumatate de milion de euro, iar principalele zone de investitii au fost: amenajarea spatiilor, trainingul consultantilor, achizitionarea aparatelor de dermoanaliza si promovare. In prima jumatate a anului 2017, prin lantul de magazine de brand, compania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro.

Pe langa reteaua de magazine, Farmec S.A. Cluj-Napoca, cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc, are certificare internationala GMP si comercializeaza produsele din portofoliu in aproximativ 30 tari.

Citeste si:
Farmec extinde campania de reciclare a ambalajelor produselor...
Farmec extinde campania de...
Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri