LEMS in 2017: retea extinsa si crestere a veniturilor

Anul acesta, LEMS, reteaua de magazine in care sunt comercializate produsele de mobilier provenite din fabrica Lemet, a crescut cu sapte unitati, iar cifra de afaceri a crescut cu 7% la noua luni.

LEMS a deschis, saptamana trecuta, doua noi magazine la Petrosani si Tecuci, cu o investitie cumulata de 2,3 milioane de lei si o suprafata totala de 2.300 de metri patrati. Anul acesta, reteaua de magazine de mobilier a crescut cu sapte unitati, mai mult decat in 2016. Investiiile totale in magazine de mobilier s-au ridicat, in 2017, la 6,2 milioane de metri patrati, reteaua ajungand la 75.000 de metri patrati de retail la nivel national.

“La Petrosani, am investit un milion de lei intr-un showroom LEMS de 800 de metri patrati, iar la Tecuci – 1,3 milioane de lei intr-un magazin de 1.500 de metri patrati, iar planurile de extindere nu se opresc aici. Ne dorim sa ajungem cat mai aproape de romani si sa atingem toate orasele importante din tara unde nu suntem inca prezenti”, declara Adrian Rizea, director comercial LEMS.

Geografic, extinderea retelei de magazine de mobilier LEMS in acest an, s-a produs, in principal, in Transilvania, unde LEMS a deschis trei magazine: Satu Mare, Petrosani si Baia Mare. In Moldova au fost deschise alte doua (Tecuci si Piatra Neamt), iar in Muntenia alte doua magazine magazine, la Targoviste si Moreni.

La 9 luni, LEMS a inregistrat o cifra de afaceri de 230,4 milioane lei, cu sapte procente mai mult decat aceeasi perioada a anului trecut. Potrivit reprezentatilor companiei, factorii care au condus la aceasta crestere au fost investitiile continue si sustinute din ultimii ani in extinderea retelei de magazine de mobilier, solutiile de finantare in rate fara dobanda oferite clientilor, faptul ca 40% dintre clienti se reintorc in magazinele LEMS si noile configuratii de mobilier intrate in portofoliul de produse LEMET la inceputul anului.

Citeste si:
LEMS a inregistrat o crestere de 17% in primul semestru din 2019
LEMS a inregistrat o crestere...

Lems, Lemet, Adrian Rizea, mobilier

“Anul acesta, am inregistrat o crestere de 20% a achizitiilor in rate in magazinele LEMS. Incercam sa oferim clientilor nostri cele mai confortabile posiblitati de achizitie, astfel incat experienta lor in magazinele LEMS sa fie cat mai buna, de la primul pas pe are il fac in showroom si pana la momentul in care mobila ajunge la ei acasa”, a declarat Adrian Rizea.

Pentru magazinele de mobilier nou-deschise saptamana trecuta, LEMS ofera posibilitati de finantare in rate, fara dobanda, prin partenerii lor in aceasta directie: Banca Transilvania, BCR, Garanti, pentru magazinul din Petrosani, respectiv BCR, Raiffesein, Banca Transilvania, BancPost, Garanti, Alpha, Unicredit, pentru magazinul din Tecuci.

Fabrica Lemet din Brebu a fost infiintata in 1991. Incepand cu anul 2005, compania LEMET dezvolta brandul de magazine LEMS pentru desfacerea produselor sale. Cu peste 75 de showroomuri si o suprafata totala de retail de aproximativ 75.000 mp, LEMS este prezent in toate orasele mari din tara. In prezent, pe platforma LEMET de la Brebu si in reteaua LEMS activeaza peste 1600 de angajati, iar halele de productie si depozitare ale fabricii LEMET din Brebu, Campina, acopera o suprafata totala de 41.000 mp. De pe portile fabricii LEMET ies, anual, aproximativ 150.000 kituri de mobilier.

Citeste si:
Doua noi magazine si crestere de 3 procente pentru Lems
Lems isi extinde reteaua cu 2...

Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri