Paul detine cele 18 brutarii in Bucuresti, Ploiesti, Cluj si Constanta. In Capitala, compania este prezenta in zonele Dorobanti, Universitate, Piata Romana si in centrele comerciale AFI Palace Cotroceni, Baneasa Shopping City, Promenada Mall, Plaza Romania, Sun Plaza, Mega Mall si Park Lake. De asemenea, Paul detine locatii de tip chariot amplasate in Bucuresti Mall, S-Park, Bucharest One, Baneasa Shopping City si Sun Plaza.

Cele mai performante brutarii Paul sunt cele din Baneasa Shopping City, Dorobanti, Promenada si Afi Cotroceni. “Atat locatiile stradale, cat si cele din centrele comerciale au avantajele lor si puncteaza foarte bine din punct de vedere proximitate pentru clientii nostri fideli, dar si pentru cei care, in drum spre munca, simt aroma unei cafele bune si a unui croissant proaspat si aleg sa ne treaca pragul”, spune Ovidiu Albu, general manager Paul.

In ultima perioada, lantul Paul si-a consolidat pozitia pe plan local prin inaugurarea a trei brutarii Paul in Bucuresti, o alta locatie in Cluj si redeschiderea celei de-a 18-a unitati, in Constanta. Investitia medie intr-o brutarie Paul este de aproximativ 450.000 – 500.000 euro.

La nivel national, valoarea medie a bonului de cumparaturi in cadrul brutariilor Paul este de 21,5 lei. Produsele cele mai apreciate in cadrul brutariilor Paul sunt croissant beurre, eclairs, croissant framboise vanille, sandwich-uri sau baguette.

Citeste si:

Peste jumatate din clientii Paul sunt femei, publicul tinta fiind in general format din persoane carora le place sa-si petreaca timpul liber cu familia sau cu prietenii, care iubesc traditia si cultura franceza, explica general manager-ul Paul.

Brutariile Paul desfasoara de doi ani un parteneriat cu Mastercard: “Am ales sa initiem parteneriatul cu Mastercard pentru ca rezonam atat cu filosofia brandului, cat si cu obiceiurile clientilor premium, care folosesc aceste tipuri de carduri. Ne-am alaturat proiectului Mastercard Premium&Business si am considerat potrivita aceasta asociere, pentru a le oferi consumatorilor oferte speciale si facilitati in plus fata de cele de care beneficiaza in mod normal in brutariile noastre. Putem spune ca din ce in ce mai multi clienti prefera plata cu cardul in brutariile noastre, astfel ca acest tip de tranzactii a fost in crestere”, spune Ovidiu Albu.

Planuri de dezvoltare ale brutariilor Paul includ extinderea ofertei pentru evenimente speciale precum intalnirile corporate, aniversarile sau evenimentele festive. “Acesta este motivul pentru care am introdus inca din 2015 serviciul de catering, care s-a dovedit a fi un proiect de succes”, incheie GM-ul Paul.