Oana Cociasu, managing partner al agentiei Medic One, a relatat pentru wall-street.ro cum a evoluat calitatea serviciilor medicale din Romania si ce rezultate a obtinut agentia de comunicare in domeniul medical anul acesta.

"Suntem in continuare tributari unor mentalitati/comportamente care ne fac sa batem pasul pe loc si sa fim inca la ani lumina distanta de alte tari <<colege>> din UE. Privatul se dezvolta foarte bine si reuseste sa atraga din ce in ce mai multi pacienti, dar <<democratizarea>> accesului pacientilor la o medicina de calitate, din toate punctele de vedere, este inca un vis frumos. Totusi, pot spune ca 2017 a fost anul in care s-au mai dezghetat niste proiecte, s-a dat drumul la medicamente salvatoare de vieti pe lista de compensate, si anul in care am obtinut introducerea primului program de screening pentru cancerul de san din Romania", a precizat Oana Cociasu, managing partner al Medic One.

Totodata, Oana Cociasu sustine ca sistemul de sanatate va ramane fara medici romani daca nu se vor gasi solutii pentru a stopa exodul acestora.

"Ca medic, va pot spune ca atata timp cat nu se va gasi o solutie prin care sa reusim sa-i tentam pe medici sa ramana in Romania, in curand va trebui sa ne gandim la o solutie de <<import>> din alte tari, in contextul in care Romania a pierdut generatii intregi de medici in ultimii ani.

Ca pacient si simplu cetatean platitor de taxe, nu pot decat sa astept ca banii mei sa fie bine administrati si sa se regaseasca in felul in care statul se straduie sa-mi ofere un minim acces la serviciile si tratamentele medicale existente in tarile civilizate din UE.

Iar ca profesionist in domeniul comunicarii medicale, nu-mi doresc decat sa am deschidere din partea tuturor pentru o mai buna educare si informare pentru sanatate. Preventia nu se poate face fara educatie, medici mai buni nu putem avea fara acces la informatie, iar un sistem de sanatate sanatos nu poate exista fara oameni educati si informati", a spus Cociasu.

Cea mai mare provocare a agentiei de comunicare este sa se implice doar in acele proiece care permit mentinerea standardelor si calitatii, cu o rata buna de profitabilitate.

Realizarile Medic One in 2017

"2017 a fost anul in care echipa a crescut si in care am trimis foarte multe proiecte <<la export>>. Am castigat pitch-uri complicate – fie ca vorbim de campanii catre medicii din tari asiatice sau de proiecte destinate pietelor din regiunea CEE. De asemenea, anul acesta am efectuat un studiu de cercetare a comportamentului digital al romanilor vizavi de sanatate. Rezultatele acestuia nu au facut decat sa ne confirme banuielile: romanul este foarte interesat de sanatate si foloseste digitalul intens atat pentru cautare de solutii, pentru un mai bun management al bolii lor, cat si pentru comunicarea cu alti pacienti. Apetitul pentru comunicarea digitala cu medicii este foarte mare, tehnologia ne ajuta foarte mult, asteptam cu interes rezultatele urmatorului studiu sa vedem si daca medicii sunt pregatiti si deschisi la acest dialog", a mai spus Cociasu.

Anul acesta Medic One estimeaza ca cifra de afaceri va avea o crestere usoara de 10% fata de anul precedent, in conditiile in care investitiile facute s-au amortizat bine datorita cresterii veniturilor, iar profitul companiei va fi mai mare cu 3%. Potrivit datelor Ministerului de Finante, agentia Medic One Communication SA a inregistrat in 2016 o cifra de afaceri de 2,7 milioane lei si un profit net in jur de 129.000 lei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri