British American Tobacco deschide primul magazin glo din Romania. Unde se afla?

British American Tobacco (BAT) a deschis primul magazin glo din Romania si al cincilea din lume in cadrul Baneasa Shopping City din Bucuresti. glo este un produs de incalzire a tutunului destinat fumatorilor adulti, lansat de British American Tobacco (BAT) pe piata din Romania la inceputul lunii decembrie.
In magazinul dedicat, consumatorii adulti pot afla toate informatiile referitoare la glo, un produs care incalzeste tutunul, in loc sa il arda si pot testa noul dispozitiv impreuna cu gama larga de accesorii. British American Tobacco (BAT) a mai deschis magazine dedicate glo in Japonia si Coreea de Sud.

In perioada urmatoare, consumatorii adulti pot gasi in magazin nu doar oferta promotionala de 200 de lei pentru un glo starter kit (dispozitivul insotit de 10 pachete de Neostiks), ci si o serie de alte oferte exclusive, disponibile doar in glostore. Pretul unui pachet de Neostiks este de 17 lei, asemanator celui unui pachet de tigarete.

glo, Neostiks, British American Tobacco, BAT

Magazinul glo ocupa o suprafata de circa 100 de metri patrati, iar designul a fost realizat de arhitectul Mario Kuibus si biroul de arhitectura RE-ACT NOW si respecta valorile si atributele produsului, centrate in jurul simplitatii si inaltei tehnologii: un singur aparat, un singur buton si o baterie incorporata care, incarcata complet, este suficienta pentru consumul a pana la 30 de Neostiks.

Magazinul glo din Baneasa Shopping City ii intampina pe consumatorii adulti cu trei categorii de produse: dispozitivul glo in cele 5 nuante disponibile in prezent: Silver, Gold, Blue, Black si Pink; consumabile din tutun Kent Neostik in trei arome diferite: BLUE (tobacco), YELLOW (citrice) si GREEN (mentol); accesorii precum huse pentru protectia dispozitivului (in 3 culori diferite – Orange, White si Space Gray), cabluri de incarcare si periute de curatare.

Citeste si:
Sorina Pintea vrea sa limiteze publicitatea pentru IQOS si Glo
Sorina Pintea vrea sa...

Concurentii British American Tobacco (BAT) acest segment, compania Philip Morris International, au deschis deja patru magazine IQOS (numele dispozitivului care este folosit impreuna cu produsele din tutun denumite ”heets”): unul in Cluj-Napoca, unul la Constanta si doua la Bucuresti, in AFI Cotroceni si in IQOS Qreator din Piata Victoriei.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri