„Sunt doua elemente care stau la baza strategiei noastre de business si care ne-au ajutat sa setam tendintele industriei locale de cosmetica. Am mizat pe inovatie in fiecare etapa de dezvoltare a produselor noastre: concept, selectarea ingredientelor active si dozarea optima a acestora, alegerea ambalajelor ergonomice si sigure in utilizare, perfect adaptate formularilor lor. Acest fapt ne-a permis, intr-un ritm extrem de alert, sa lansam game intregi de produse de maxima eficienta, care sa ne consolideze pozitia de lider local de cosmetice. Este un statut pe care, il vom reconfirma si in 2018 prin planurile noastre de dezvoltare”, a precizat Mircea Turdean, director general Farmec.

Anul trecut, Farmec a inregistrat mai multe premiere la nivel de procese de fabricatie. Astfel, unitatea de productie de la Cluj a fost dotata cu o noua linie automata de ambalare cu sistem robotizat. Aceasta contribuie la cresterea calitatii produselor si mareste substantial productivitatea si randamentul companiei.

De asemenea, a fost inovata si tehnologia de etichetare a produselor de curatenie, prin trecerea de la modalitatea clasica cu etichete autoadezive, la metoda de etichetare shrink sleeve, care permite consumatorilor sa identifice mai rapid beneficiile principale ale produselor.

Din punct de vedere al dezvoltarii ambalajelor, principalele directii au fost inovarea design-ului, care se evidentieze beneficiile produsului, ergonomia in utilizare si sustenabilitatea. Produsele Farmec sunt etichetate pe intreaga lor suprafata, utilizand o folie ecologica, usor de reciclat. Mai mult decat atat, designul se distinge prin culori vibrante, proaspete, cu un impact puternic la raft.

Farmec vrea sa treaca pragul...
Citeste si: Cum vrea Farmec sa treaca pragul de 200 milioane lei

Anual, Farmec lanseaza si modernizeaza minim 100 de produse noi, iar capacitatea totala de productie este de circa 27 milioane de produse.

Farmec S.A. Cluj-Napoca este cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc. In 2017, Farmec marcheaza 50 de ani de la prima industrializare a cremei Gerovital.

La inceputul lunii decembrie 2017, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate in Cluj-Napoca, Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara si 13 magazine Gerovital care se gasesc in Cluj-Napoca, Bucuresti (3 magazine), Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Galati si Ramnicu Valcea.

O istorie de peste 100 de...
Citeste si: O istorie de peste 100 de ani: Farmec inainte si dupa Revolutie