Brandul turcesc de moda pentru barbati Altinyildiz Classics (AC&CO) a intrat pe piata romaneasca cu doua magazine in Bucuresti. Retailerul tintesteste in urmatorii trei ani sa ajunga la o retea locala compusa din 15 magazine, in orasele mari ale tarii.

Primul magazin AC&CO s-a deschis in centrul comercial Sun Plaza din Bucuresti, iar al doilea este situat in centrul comercial ParkLake si ocupa o suprafata de 209 metri patrati. Brandul apartine grupului BR Magazacılık, retailer care a ales Romania ca prima piata internationala de expansiune.

„Am ales Romania ca prima noastra destinatie pe plan extern atat datorita proximitatii geografice, cat si datorita asemanarilor culturale, a retelei extinse de centre comerciale, precum si a avantajului competitiv pe segmentul magazinelor dedicate exclusiv barbatilor”, a declarat Osman Cavusoglu, director operatiuni si vanzari.

Conform acestuia, magazinele AC&CO se adreseaza barbatilor cu vaste cuprinse intre 25-50 ani, cu venituri medii si mari, cuprinzand articole pret-a-porter si accesorii.Astfel, bucurestenii vor putea gasi in magazinele AC&CO costume, smoking-uri, articole vestimentare casual precum jachete, camasi, pantaloni, jeans si articole tricotate, dar si incaltaminte, accesorii si parfumuri.

15 magazine in Romania pana la finalul anului 2021

Avand in vedere apetitul romanilor pentru moda, reprezentantii AC&CO estimeaza ca in urmatorii 3 ani vor putea forma o retea de 15 magazine proprii in marile orase din tara, axandu-se in mod special pe Bucuresti, Timisoara, Cluj, Iasi, Constanta, Craiova si Brasov.

Citeste si:
11 branduri au intrat in piata de retail in acest an
Piata de retail a primit 11...

Dupa extinderea in Romania, compania si-a indreptat atentia si catre Iran, unde a semnat deja un contract pentru 40 magazine. De asemenea, potrivit reprezentantilor companiei, urmatoarele tari vizate sunt Azerbaidjan si Kazahstan.

„Ne dorim, de asemenea, sa stabilim o prezenta puternica si in Rusia, Europa Centrala si de Est, Africa de Nord si Orientul Mijlociu in perioada urmatoare, pentru a intari notorietatea brandului. Astfel, pe plan extern, anticipam o retea de 50 magazine proprii si 100 de puncte de vanzare, estimand o cifra de afaceri de 40 milioane de euro in urma acestor investitii”, a mentionat Osman Cavusoglu.

Infiintat in 2009 si oferind servicii prin peste 170 de magazine in 55 de provincii din Turcia, Altinyildiz isi propune sa devina un renume pe segmentul de moda pentru barbati si pe plan international. Altinidyildiz face parte din grupul BR Magazacılık, una dintre companiile turcesti care a cunoscut o crestere rapida in sectorul de retail, infiintata in 2011 si care, in doar 6 ani, a ajuns la 300 de locatii pe plan local.

Citeste si:
De ce romanii prefera mall-urile in locul magazinelor din strada?
De ce romanii prefera...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Un nou magazin Decathlon. Retailerul ajunge la o retea de 27 locuri